سخنان مهم آیت الله جوادی آملی در دیدار با دکتر جلیلی

دور ما را سیم خاردار هم بکشند این کشور می تواند خودش را اداره کند/ رفتار جدی در مذاکرات هسته ای باید ادامه یابد / هر کس در این ۳۴ سال با خون شهیدان بازی کرد، اکنون خانه نشین است

به گزارش سایت حیات طیبه، دکتر سعید جلیلی در دیدار  آیت الله جوادی آملی که در موسسه اسراء برگزار شد با اشاره به  این که علوم ارائه شده در دانشگاه ها نوعا غربی است، اظهار داشت: ادعای انقلاب و جمهوری اسلامی این بود که برای جامعه و حکومت و مناسبات بین آدم ها حرف دارد و اندیشه این انقلاب باید بیش از اینها در میدان جامعه جریان پیدا کند.

آیت الله جوادی آملی

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: غیر از رشد علوم انسانی در بحث های نظری، در میدان های  عملی هم باید ظاهر شود.

وی ادامه داد: در سال های بعد از انقلاب، هر قدر به اسلام عمل کرده ایم، نتیجه هم گرفته ایم و موفقیت های انقلاب همان جاهایی بود که به اندیشه های سیاسی اسلام عمل کردیم.

سعید جلیلی با تاکید براین که گفتمان انقلاب اسلامی باید در عرصه حکومت، جامعه، اقتصاد، فرهنگ و هنر و همه چیز جاری شود، گفت: مردم باید اقناع شوند که دین، فقط به حوزه عبادات اختصاص ندارد و پیشرفت و رفاه و بهبود سطح معیشت هم در سایه اندیشه  دینی قابل تحقق است.

جلیلی ماشین دولت را پر هزینه و ضعیف توصیف کرد و ادامه داد: اگر ساختارهای اداری و دولتی را مبتنی بر اندیشه دینی اصلاح کنیم، سرعت رشد کشور زیاد می شود.

آیت الله جوادی آملی

آیت الله جوادی آملی در این دیدار با تبریک میلاد امام جواد(علیه السلام) روایتی از ایشان نقل کردند و از قول ایشان گفتند: اعتماد به خدا، بهای هر کالای گران و نردبان هر درجه بلندی است.

ایشان تاکید کردند: جهان، انسان و پیوند انسان و جهان را خداوند اداره می کند و اگر کسی بخواهد در عالم به جایی برسد، باید از درایت این مدیر استفاده کند.

آیت الله جوادی ادامه دادند: وقتی اضلاع سه گانه مثلث به دست اوست، چاره ای نیست که باید در همه حوزه ها از او تبعیت کنیم.

ایشان دین را شامل دو عنصر حیاتی شریعت و سیاست اسلام معرفی کرد و گفتند: شریعت، احکام فراوانی دارد، ولی نماز ستون دین است. در سیاست هم عناصر فراوان هست، اما مردم ستون دین هستند.

جوادی آملی با شاره به نامه۵۳ امیر مومنان خطاب به مالک اشتر اظهار داشت: عماد و عمود دین در حوزه سیاست اسلام، عامه مردم هستند و کسی که حرف مردم را بزند، ولی مشکل بیکاری را حل نکند، مصداق لم تقولون مالا تفعلون است.

آیت الله جوادی آملی

این عالم بزرگوار شهیدان سرافراز را سرمایه های کشور خواند و گفت: کسی که به این خون های پاک توجه نکند، دریای بی کران خون شهیدان او را کنار می زند، چنان که هر کس در این ۳۴ سال با خون شهیدان بازی کرد، کنار زده شد و اکنون خانه نشین است.

آیت الله جوادی آملی عامل موثر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را عقیده و ایمان رزمندگان معرفی کرد. ادامه داد: پرچم هایی که در سراسر جبهه ها برافراشته بود، یاحسین یازهرا و یا ابوالفضل بود، نه پرچم سه رنگ و نوار ها. و نغمه هایی که این ها را می خواندند و می شنیدند،حسین حسین بود و از ای ایران مرز پر گهر خبری نبود.

جوادی آملی با اشاره به روایتی از امام حسن عسگری(علیه السلام) گفتند: می فرماید ایاک و ما یعتذر، یعنی در کاری که بعد  می خواهید از آن عذر خواهی کنید، وارد نشوید. نباید کسی بگوید من می خواستم، ولی نگذاشتند.

ایشان افزود: آدم باید وظیفه اش را بداند و هم بتواند به آن عمل کند.

جوادی آملی تاکید کرد: در این کشور به لطف الهی همه چیز هست. این تحریم ها که مقطعی و ناقص است. حتی اگر تحریم صد درصد باشد و دور ما را سیم خاردار بکشند که حتی نتوانیم با کسی تماس داشته باشیم، این کشور می تواند خودش را اداره کند.

وی با اشاره به قدرت و توان مردم ایران اظهارداشت: آن چه در این مدت خودش را نشان داد، ضعف مدیریت بود و در جزئیات زندگی مردم به نظر آمد.

جوادی آملی با یادآوری خاطره ای از نشت چاه نفتی در نزدیکی قم ۶۰ سال قبل تاکید کرد: الان جوان های ما قدرت و نورانیت دارند. امکانات و نیرو هم در کشور زیاد است و رییس جمهور باید کار را مهندسی و مدیریت کند.

وی بیداری اسلامی در خاور میانه را محصول انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: کسی فکر نمی کرد روزی در مصر و تونس و عربستان و یمن نام امام خمینی بلند شود.

جوادی آملی با تاکید بر ضرورت ادامه رفتار جدی در مذاکرات هسته ای ادامه داد: آنها نمی آیند حرف ما را گوش کنند، بلکه می آیند که حرف خودشان را بزنند.

وی دین کلیسایی غرب را دین بدون عقل معرفی کرد که روزی گالیله و امروز قرآن را آتش می زند.

ایشان تصریح کردند: علم غربی هم بدون دین است و اگر دین داران غربی خردمند و عاقل شدند از سوزاندن قرآن و هر پدیده علمی پشیمان بودند و اگر دانشمندان آنها دیگر مقهور علم نباشند و از جنگ های جهانی اعلام پشیمانی کردند، قابل  گفت و گو خواهند بود، وگرنه با اینکه به آنها احترام می گذاریم، احتیاجی به غرب نداریم و می توانیم بدون نیاز به آنها کشور را اداره کنیم.



تاريخ : یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:, | 13:43 | نویسنده : دخو |

 

«خانم ها و آقايان! مي دانيد امروز چه روزي است»؟

 


 

 

اين پرسشي بود كه دكتر جليلي مسئول تيم هسته اي كشورمان در آغاز يكي از نشست هاي كاري اجلاس بغداد از نمايندگان 1+5 پرسيد. 

سوال غيرمنتظره بود و اعضا و نمايندگان تيم هاي مذاكره كننده 1+5 كه نمي دانستند اين سوال چه ربطي به موضوع مذاكرات دارد، با تعجب پاسخ دادند «امروز چهارشنبه 23 مي 2012 است» و دكتر جليلي گفت

 

 

« و سوم خرداد، يعني دقيقا همان روزي كه 30 سال پيش خرمشهر را از اشغال عراق دوران صدام آزاد كرديم»

 

 

و سپس توضيح داد كه چگونه در آن جنگ 8 ساله كشورهاي متبوع گروه 1+5 و همه قدرت هاي ريز و درشت در دنياي بلوك بندي شده آن روزها، با تمامي تجهيزات و ماشين هاي جنگي و سياسي و تبليغاتي خود به حمايت از صدام وارد كارزار شده بودند، تانك هاي لئو پارد آلماني، چيفتن هاي انگليسي، موشك هاي اگزوسه و جنگنده هاي ميراژ و سوپراتاندارد فرانسوي، هواپيماهاي ميگ و موشك هاي اسكادبي روسي، بمب هاي شيميايي آلماني و انگليسي، موشك هاي سايدبايندر و هواپيماهاي آواكس آمريكايي، دلارهاي سعودي و كويتي و اماراتي و... در اختيار رژيم بعثي صدام بود و ما به قول حضرت امام راحلمان(ره) تنهاي تنها بوديم ولي مي بينيد كه آن عقبه سخت و نفس گير را با پيروزي پشت سر گذاشته ايم و امروزه صدام كجاست؟ و ما در كدام نقطه ايستاده ايم؟... امروز در سالروز آزادي مقتدرانه خرمشهر و درحالي كه حاكميت عراق به مردم مظلوم آن و دوستان استراتژيك ما بازگشته است در قصر صدام با شما به مذاكره نشسته ايم»

 

 

دكتر جليلي در ادامه مي گويد؛ « آن روزها كه همه دنيا در يكسو و ايران اسلامي در سوي ديگر ايستاده بود، تسليم زورگويان غربي و شرقي و حاميان منطقه اي آنها نشديم بنابراين نبايد انتظار داشته باشيد امروز كه در اوج اقتدار هستيم به كسي باج بدهيم و در مقابل خواسته هاي غيرقانوني و زورگويانه آنان تسليم شويم- نقل به مضمون»

 

 

نقل از "عماریون"



تاريخ : شنبه 4 خرداد 1392برچسب:دکتر سعید جلیلی,حامیان سعید جلیلی,آزادی خرمشهر,سوم خرداد,انتخابات ریاست جمهوری, | 19:31 | نویسنده : دخو |
نسخه چاپيارسال به دوستان
استاد دانشگاه هاروارد: روند انتخابات در آمریکا غیردموکراتیک است

خبرگزاری فارس: یک استاد دانشگاه هاروارد آمریکا، روند برگزاری انتخابات در این کشور را غیردموکراتیک توصیف و از آن انتقاد کرد.

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه هاروارد: روند انتخابات در آمریکا غیردموکراتیک است

به گزارش فارس، «الکس کیسر» استاد تاریخ و سیاست گذاری اجتماعی دانشگاه هاروارد در گفت‌وگو با پرس‌تی‌وی گفت که حتی اگر هیچکدام از نامزد ریاست جمهوری امریکا موفق به کسب آراء مردمی نشوند و شرایط رقبا برابر شود، مجلس نمایندگان می‌تواند رئیس جمهوری آینده کشور را انتخاب کند.

وی افزود: این مسئله روشن می‌کند که ما در شرایط برابری نامزدها، با ساز و کاری عمیقا غیردموکراتیک روبرو هستیم.

این استاد دانشگاه تصریح کرد که فکر می‌کنم که این مسئله با اعتراضات گسترده‌ای روبرو خواهد شد.

براساس نتایج نظر سنجی مشترک واشنگتن پست و ای بی سی نیوز، 53 درصد از رای دهندگان محتمل، ترجیح می‌دهند رئیس جمهوری از طریق آراء مردمی انتخاب شود. این درحالی است که 37 درصد دیگر ترجیح می‌دهند تا هیات‌های انتخاباتی موسوم به «الکترال کالج» در این باره تصمیم گیری کنند.

منتقدان می‌گویند، از آن جایی که« الکترال کالج» بخشی از قانون اساسی است بنابر این خلاصی از آن، به سادگی امکان پذیر نخواهد بود.

باراک اوباما، رئیس جمهوری فعلی آمریکا ،بار دیگر دررقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری این کشور پیروز شد.

به گزارش شبکه‌های مهم تلویزیونی از جمله فاکس نیوز، سی ان ان و ام اس ان بی سی، اوباما توانست با کسب بیش از 270 رای الکترال، حداقل رای لازم برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بر رقیب خود میت رامنی از حزب جمهوری‌خواه پیروز شود.

دخو:اضافه کنید به این مطلب این که سال هاست نامزد های مستقل انتخابات آمریکا بایکوت رسانه ای می شوند و اکثریت حتی نام آن ها را نمی دانند.



تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, | 20:9 | نویسنده : دخو |
فرانسیس فوکویاما http://www.shiaupload.ir/images/48154153388218564132.jpg

 

فرانسیس فوکویاما نئو محافظه کار، پژوهشگر و تاریخ نگار ژاپنی الاصل و تبعه ی آمریکاست. وی با شخصیتی نیمه سیاسی - نیمه فلسفی دارای سابقه کار در اداره ی امنیت آمریکا و نیز تحلیلگر نظامی در شرکت (رند) از شرکتهای وابسته به پنتاگون می باشد. وی در سال 1989 با نگارش مقاله «پایان تاریخ و واپسین انسان the end of history and the last man» که در سال 1991 با تفصیل بیشتر و به همین نام، به صورت کتاب چاپ گردید، به شهرت جهانی رسید. در این دو نوشته، فوکویاما به دفاع تاریخی از ارزشهای سیاسی غربی برخاست و استدلال کرد که رویدادهای اواخر قرن بیستم نشان میدهد که اجماعی جهانی به نفع دموکراسی لیبرال به وجود آمده است.

فوکویاما در کنفرانسی که در اورشلیم برگزار شد به ترسیم اندیشه سیاسی شیعه پرداخت. او در این کنفرانس که بازشناسی هویت شیعه نام داشت می گوید: «شیعه پرنده ای است که افق پروازش خیلی بالاتر از تیرهای ماست، پرنده ای است که دوبال دارد. یک بال سبز و یک بال سرخ».

ادامه ی مطلب را ببینید........................................................................



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 5 آبان 1391برچسب:فوکو یاما,شیعه,جنگ فرهنگی,ولایت پذیری,شهادت طلبی,فرانسیس فوکویاما,پرنده ی شیعه, | 14:23 | نویسنده : دخو |

گوینده خبر ورزشی ،اخبار ۱۹ شبکه یک:

آبی پوشان استقلالی از تبریز دست خالی برگشتند. شاگردان امیر قلعه نویی درحالی از تبریز برمیگردند که بازی را با دو گل خورده به میزبان خود واگزار کردند. با این شکست استقلال آبی پوش با ۱۹ امتیاز در رده ی پنجم جدول قرار میگیرد. قرمز پوشان تراکتور سازی اما یک رده بالا تر از استقلال رده ی در رده ی چهارم جدول رده بندی قرار دارند..

البته میتوانست اینگونه بگوید:

قرمز پوشان تراکتور سازی در خانه ی خود دست پر به بازی خاتمه دادند. شاگردان تونی اولیویرا در حالی استقلال را بدرقه کردند که با ۲ گل زده نتیجه بازی را به نفع خود تمام کرده بودند. با این پیروزی تراکتور سازی با ۲۰ امتیاز در رده چهارم جدول قرار میگیرد. آبی پوشان استقلال نیز پس از این شکست یک پله پایین تر از تراکتور سازی در رده ی پنجم جدول رده بندی قرار دارند..

اما اینگونه نیست. هیچوقت نیست…در صدا و سیمای ایران، مردم ایران همیشه در حاشیه ی مردم پایتخت قرار دارند

[عین عبارات گوینده خبر را نتونستم بخاطر بسپارم. ببخشید]

نقل از robe-farda.com



تاريخ : جمعه 5 آبان 1391برچسب:فوتبال,گزارشگر,صدا و سیما, | 14:10 | نویسنده : دخو |

 

شبكه خبري سلطنتي انگلستان (BBC) در اقدامي همسو با انتشار ويدئوي موهن توسط دولت آمريكا، با سلمان رشدي مرتد به مصاحبه نشست. رشدي در اين مصاحبه ضمن اذعان به شرايط سخت زندگي اش پس از فتواي تاريخي حضرت امام خميني(ره)، آن دوران را وحشت بار خواند.

به گزارش کیهان، بي بي سي در ادامه از قول سلمان رشدي تصريح مي كند كه: «تنها با روي كار آمدن اصلاح طلبان در ايران بود كه او احساس كرد مي تواند به زندگي عادي برگردد.» زماني كه «سيدمحمد خاتمي، رئيس جمهور ايران در مصاحبه اي در ژوئن 2001 گفت كه ماجراي سلمان رشدي از نظر او «موضوعي خاتمه يافته» است.»

اين اظهارات مي تواند مدال افتخار(!) ديگري بر سينه اصلاح طلبان باشد تا پس از آنكه شيمون پرز آنها را «بزرگترين سرمايه اسرائيل» خواند؛ اين بار سلمان رشدي مرتد آنان را «دليل آرامش» خود بخواند!



تاريخ : چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:سلمان رشدی,فیلم بی گناهی مسلمانان,مدال افتخاری برا اصلاح طلبان, | 10:3 | نویسنده : دخو |

خبرگزاری فارس: از محکومیت مجله فرانسوی تا عدم تلاش برای حذف فیلم موهن

 فارس از معیارهای دوگانه آزادی بیان در غرب گزارش می‌دهد

از محکومیت مجله فرانسوی تا عدم تلاش برای حذف فیلم موهن

خبرگزاری فارس: معیارهای دوگانه آزادی بیان در غرب ساعتی پیش آشکارتر شد. یک نشریه فرانسوی به‌خاطر نشر عکس‌های عروس ملکه انگلیس محکوم شده درحالی که هیچ تلاشی در غرب برای حذف فیلم موهن آمریکایی صورت نگرفته است.

ادامه ی مطلب را ببینید.................................

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:حقوق بشر برای همه,رویکرد دوگانه ی غرب در قبال آزادی, | 17:34 | نویسنده : دخو |

خبرگزاری فارس: آقای خاتمی! نقد اصلاحات پیشکش؛ با فتنه مرزبندی کنید

 آقای خاتمی! نقد اصلاحات پیشکش؛ با فتنه مرزبندی کنید

خبرگزاری فارس: دور جدیدی از فعالیت‌های اصلاح‌طلبان برای آنچه که آنان «ایجاد تمهید برای گشایش فضا» می‌خوانند، روز

گذشته با انتشار اظهارات سید محمد خاتمی ظهور و بروز یافت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، دور جدیدی از فعالیت‌های اصلاح‌طلبان برای آنچه که آنان «ایجاد تمهید برای گشایش فضا» می‌خوانند، روز گذشته با انتشار اظهارات «سید محمد خاتمی» در جمع تعدادی از اعضای کانون فرهنگی یاران امام موسی صدر ظهور و بروز یافت.

سید محمد خاتمی در اظهارات خود با ادعای دلزدگی مردم، خواستار گشودن فضا برای اصلاح‌طلبان شد و گفت: اصلاح‌طلبان برای نقد اصلاحات نیازمند گشایش فضا هستند.

ادامه ی مطلب را ببینید......................................................................



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:خاتمی,فتنه ی سبز,اصلاحات, | 17:28 | نویسنده : دخو |

 نتانیاهو: مرسی حتی از به زبان آوردن کلمه «اسرائیل» خودداری می‌کند

خبرگزاری فارس: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به شدت از بی‌اعتنایی «محمد مرسی» رئیس‌جمهور مصر به وی عصبانی است، اعلام کرد که مرسی حتی از به زبان آوردن کلمه «اسرائیل» خودداری می‌کند.

خبرگزاری فارس: نتانیاهو: مرسی حتی از به زبان آوردن کلمه «اسرائیل» خودداری می‌کند


تاريخ : یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, | 15:15 | نویسنده : دخو |

 

توسط مردم پاکستان صورت گرفت
تعیین جایزه برای کشتن سازنده فیلم موهن آمریکایی

خبرگزاری فارس: مردم مسلمان پاکستان در ادامه اعتراضات خود نسبت به ساخت فیلم موهن آمریکایی، برای کشتن سازنده این فیلم جایزه تعیین کردند.

 

خبرگزاری فارس: تعیین جایزه برای کشتن سازنده فیلم موهن آمریکایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در پیشاور، تظاهرات گسترده مردم مسلمان این شهر در اعتراض به ساخت و انتشار فیلم موهن آمریکایی همچنان ادامه دارد.

پایگاه خبری «تریبون» پاکستان با انتشار خبر فوق از قول «عبدالاکبر چیترالی» رئیس «جماعت اتحادالعلما» در ایالت «خیبرپختونخواه» نوشت: علما و مسلمانان پاکستانی برای فردی که بتواند سازنده این فیلم موهن را بکشد جایزه 100 هزار دلاری تعیین کرده‌اند.

وی که در تظاهرات عظیم مردم در پیشاور سخنرانی می‌کرد خطاب به دولتمردان پاکستان عنوان داشت: در صورتیکه آمریکا انتشار این فیلم را متوقف نسازد باید سفیر این کشور را از خاک پاکستان اخراج کنند.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات ضمن به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل اعلام کردند: آمریکا و صهیونیسم جهانی سعی دارند مسلمانان را به افراط‌گرایی و گرایش به تروریسم متهم کنند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که تجار و کسبه این شهر نیز محل کسب و کار خود را تعطیل کرده و با خروش خاصی در این تظاهرات اعتراض‌آمیز شرکت کردند.

گفته می‌شود که اصناف، احزاب، دانشجویان و جامعه وکلای شهر پیشاور نیز حضوری پررنگ در تجمعات اعتراض‌آمیز نسبت به انتشار این فیلم موهن آمریکایی دارند.

از زمان انتشار خبر ساخت این فیلم شنیع، مردم مسلمان پاکستان تظاهرات و تجمعات گسترده‌ای را در سرتاسر این کشور به راه انداخته و مراتب خشم و نفرت خود را نسبت به آمریکا، غرب و سازندگان این فیلم اعلام داشتند.




اگر چه روز من و روزگار می گذرد
دلم خوش است که با یاد یار می گذرد

چقدر خاطره انگيز و شاد و رويايي است 
قطار عمر که در انتظار مي گذرد



به ناگهانيِ يک لحظه عبور سپيد 
خيال مي کنم آن تک سوار مي گذرد



کسي که آمدني بود و هست، مي آيد
بدين اميد، زمستان، بهار، مي گذرد



نشسته ايم به راهي که از بهشت اميد 
نسيم رحمت پروردگار مي گذرد



به شوق زنده شدن، عاشقانه مي ميرم 
دو باره زيستنم زين قرار مي گذرد



همان حکايت خضر است و چشمه ظلمات 
شبي که از بَرِ شب زنده دار مي گذرد



شبت هميشه شب قدر باد و، روزت خوش 
که با تو روز من و روزگار مي گذرد
 
 
نقل از montazeranmontazer.blogfa.com



تاريخ : یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, | 14:59 | نویسنده : دخو |

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله العزیز الحکیم: یُریدونَ لِیُطفِئوا نورَاللهِ بِاَفواهِهِم واللهُ مُتِمُّ نورِه وَلوکَرِهَ الکافِرون

ملت عزیز ایران؛ امت بزرگ اسلام

دست پلید دشمنان اسلام بار دیگر با اهانت به پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم کینه ی عمیق خود را آشکار ساخت و با اقدامی جنون آمیز و نفرت انگیز، خشم مجموعه‌های خبیث صهیونیستی را از تلألؤ روزافزون اسلام و قرآن در جهان کنونی نشان داد. در روسیاهی عاملان این جنایت و گناه بزرگ همین بس که مقدس‌ترین و نورانی‌ترین چهره میان مقدسات عالم را آماج یاوه‌های مشمئز کننده ی خویش ساخته‌اند.

پشت صحنه ی این حرکت شرارتبار، سیاست‌های خصمانه ی صهیونیسم و امریکا و دیگر سران استکبار جهانی است که به خیال باطل خود می‌خواهند مقدسات اسلامی را در چشم نسل‌های جوان در دنیای اسلام از جایگاه رفیع خود فروافکنده و احساسات دینی آنان را خاموش کنند. اگر از حلقه‌های قبلی این زنجیره ی پلید یعنی سلمان رشدی و کاریکاتوریست دانمارکی و کشیش‌های امریکایی آتش زننده قرآن حمایت نمی‌کردند و ده‌ها فیلم ضد اسلام را در بنگاههای وابسته به سرمایه داران صهیونیست سفارش نمی‌دادند، امروز کار به این گناه عظیم و غیرقابل بخشش نمی‌رسید. متهم اول در این جنایت، صهیونیسم و دولت امریکا است. سیاستمداران امریکا اگر در ادعای دخالت نداشتن خود صادقند باید عاملان این جنایت شنیع و پشتیبانان مالی آن را که دل ملت‌های مسلمان را به درد آورده‌اند، به مجازات متناسب با این جرم بزرگ برسانند.

برادران و خواهران مسلمان در سراسر جهان نیز بدانند که این حرکات مذبوحانه ی دشمنان در برابر بیداری اسلامی، نشانه ی عظمت و اهمیت این خیزش و مبشّر رشد روزافزون آن است، والله غالبٌ علی امره

http://www.ana.ir/photo/2012-09-13/091525FlagBurn.jpg

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1390/07/14/13900714181848_PhotoL.jpg



تاريخ : جمعه 24 شهريور 1391برچسب:, | 1:8 | نویسنده : دخو |
فیلمی که بی‌بی‌سی و نیویورک تایمز حذف کردند
 
لینک خبر و فیلم مستند:http://www.ammarname.ir/link/16315

فیلم مستندی که روزنامه نیویورک تایمز و شبکه بی‌بی‌سی مدت کوتاهی در پایگاه اینترنتی خود قرار دادند، نشان می‌دهد که تروریست‌های سوری چطور از اسرای جنگی به عنوان عامل انتحاری استفاده می‌کنند.

 به گزارش فارس به نقل از پایگاه «گلوبال ریسرچ»، شبکه بی‌بی‌سی و روزنامه نیویورک تایمز ویدئویی را که بخشی از فعالیت‌های غیرانسانی تروریست‌های سوری را نمایش می‌داد، حذف کردند. در این ویدئو، گروهک‌های تروریستی یکی از گروگان‌های خود را که قبلا شکنجه شده است، فریب داده و از وی به عنوان عامل انتحاری استفاده می‌کنند.
 
به نوشته گلوبال ریسرچ، حذف این ویدئو تعمدا و به دستور دستگاه سانسور دولت‌های آمریکا و انگلیس انجام گرفته است. در این ویدئو مشاهده می‌کنیم که تروریست‌های مورد حمایت آمریکا، مرتکب جنایت جنگی می‌شوند.
 
بی‌بی‌سی‌ پیش از این هم اقدامات مشابهی انجام داده بود و به عنوان نمونه ویدئوهای مربوط به گزارش ضرب‌وجرح یک دختر 16 ساله به دست پلیس انگلیس و همچنین مستندی در مورد برنامه‌ سری تسلیحات هسته‌ای اسرائیل را از سایت خود حذف کرده بود.
 
در ویدئویی که اخیرا بی‌بی‌سی و نیویورک تایمز اقدام به حذف آن کردند، در ابتدا می‌بینیم که تروریست‌های سوری در حال جاسازی بمبی در یک کامیون هستند. به گفته گزارشگر بی‌بی‌سی، هدف تروریست‌ها انفجار این بمب در یک ایست بازرسی پلیس سوریه در ورودی شهر حلب است.
 
این فیلم را یکی از گزارشگران نیویورک‌تایمز در مدت همراهی 5 روزه خود با تروریست‌های سوری که تحت عنوان ارتش آزاد سوریه فعالیت می‌کنند، ضبط کرده است.
 
 
این تروریست‌ها در خانه یکی از فرماندهان پلیس سوریه که خانه وی اکنون در مناطق درگیر قرار گرفته و به همین جهت تخلیه شده، استقرار یافته‌اند. آنطور که این تصاویر نشان می‌دهد، دیدن عکس‌های خانوادگی این فرمانده پلیس، یکی از تفریح‌های رهبر این گروه تروریستی است.
 
در ادامه می‌بینیم که اعضای این گروهک فردی را که ادعا می‌کنند از افراد وفادار به دولت سوریه است، به اسارت گرفته‌اند.
 
گزارشگر بی‌بی‌سی می‌گوید که گروهک‌های تروریستی شب پیش از ضبط تصاویر، این فرد را مورد ضرب و جرح قرار داده‌اند.
 
اما اعضای این گروه که قصد دارند از این فرد استفاده ابزاری کنند، در شب بعد تلاش می‌کنند تا با خوش رفتاری‌هایی نظیر تعارف کردن سیگار و دادن امکان استحمام به وی، به او القا کنند که به زودی قرار است در جریان مبادله اسرا، آزاد شود.
 
آنها به این فرد تمام مواردی را که باید رعایت کند گوشزد می‌کنند. به او گفته می‌شود که نترسد و کامیون را مستقیما به سمت ایست بازرسی جاده‌ای براند. اما هیچ‌کس به او نمی‌گوید که در این کامیون بمبی 300 کیلویی جاسازی شده است.
 
به گفته گزارشگر بی‌بی‌سی، تروریست‌ها قصد دارند این بمب را پس از آنکه به مقر ایست بازرسی نزدیک شد، با کنترل از راه دور منفجر کنند. در حقیقت این فرد فریب داده شده و از وی به عنوان یک عامل انتحاری استفاده می‌شود.
 
البته گزارشگر بی‌بی‌سی در نهایت مدعی می‌شود که این عملیات با شکست مواجه شده، چراکه چاشنی بمب عمل نکرده و این بمب منفجر نشده است.
 
«گوردن کوررا» گزارشگر بی‌بی‌سی در پایان این ویدئو اذعان می‌کند که این عمل یک جنایت جنگی است و می‌گوید: «استفاده از زندانیان به عنوان عامل انتحاری، قطعا یک جنایت جنگی است».
 

کد خبر:137006 -



تاريخ : دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:ارتش آزاد سوریه,آزار اسرا,عامل انتحاری, | 13:0 | نویسنده : دخو |



تاريخ : یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:آزادی,گلشیفته فراهانی,پارا اولمپیک,عروس ملکه, | 16:11 | نویسنده : دخو |

 مردانگی به قد و هیکل نیست
میتوانی پادشاه حجاز باشی و سایزت در حد گاو باشد و غیرتت در حد سیب زمینی
میتوانی کودکی نحیف و کم توان باشی با دلی دریایی و غیرتی مردانه



تاريخ : شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, | 20:23 | نویسنده : دخو |

 



تاريخ : شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, | 20:12 | نویسنده : دخو |

 



تاريخ : جمعه 17 شهريور 1391برچسب:گشت ارشاد, | 20:25 | نویسنده : دخو |

 



تاريخ : پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:نخبگان, | 14:31 | نویسنده : دخو |


دانشجوي مهندسي مكانيك بود در دانشگاه بيروت. با حالتي متأثر از اوضاع داخلي ايران پرسيد. من از پاسخ طفره رفتم. برايم دشوار بود كه نگراني و ناراحتي ام را ابراز كنم. به او گفتم يك چيز را مراقب باشيد. ما از برخي اصولمان تنازل كرده ايم و علتش هم عافيت طلبي پس از جنگ تحميلي است. شما مراقب باشيد تا فرار صهيونيست ها را آغاز عافيت طلبيتان قرار ندهيد. خنديد و گفت حواسمان جمع است، ما هميشه درمبارزه ايم.

 

http://previous.presstv.ir/photo/20101128/ysalehi20101128165318513.jpg

ظهر آن روز با سيد حسن نصرالله ديدار داشتيم. اولين بار بود كه او را مي ديدم و اولين بار كه عظمت و عمق اقتدار امام(ره) را درك مي كردم. گفتگويمان با سيد دو ساعت به طول انجاميد. در تمام مدت سخن گفتنش، اعتماد به نفس و نشاط معنوي در فضا موج ميزد؛ اما بحث به جايي رسيد كه همه براي فرار از شرم نگاه همديگر، سرمان پايين افتاد. عرق بر چهره ي سيد حسن نشسته بود و از اينكه ايران آماج وسوسه هاي امريكايي اصلاح طلبان قرار گرفته گلايه ميكرد. تكيه ي سيد حسن بر اين بود كه هرگاه كوچكترين مسأله اي در ايران بوجود مي آيد، كل جريانهاي مبارز و ضد اسرائيلي روحيه شان را از دست مي دهند. به ما توصيه ميكرد كه سعي كنيم نگذاريم ماجراهاي داخلي ايران دستمايه ي رفتن آبروي جنبش بيداري اسلامي در جهان بشود كه ضعف داخلي ايران مساوق تشديد فشارها بر مبارزان و آغاز دوباره ي كشتارهاست؛ و البته اين توصيه را نه يك رهنمود كليشه اي كه يك ضرورت تاريخي براي جهان اسلام مي دانست.

نقل از http://husein.blogfa.com/

 



تاريخ : پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:سید حسن نصر الله,عافیت طلبی,بشار اسد,امام خامنه ای,نزول از ارزش ها, | 13:40 | نویسنده : دخو |

 

گزارش مشروح فارس از نخستین روز ‌کنفرانس بین‌المللی مقاومت اسلامی‌

‌هشدار صریح نصرالله به اسراییل/‌صیانت از سوریه در اولویت مقاومت

خبرگزاری فارس: ‌کنفرانس بین‌المللی مقاومت اسلامی با حضور 11 کشور خارجی و مقامات ارشد ایرانی در اصفهان در حال برگزاری است‌.



تاريخ : پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:سید حسن نصر الله,جنگ داخلی سوریه,صیانت از سوریه,بشار اسد,امام خامنه ای, | 13:29 | نویسنده : دخو |

گفتند طنزه اما شاید جدیه ! کی میدونه ؟


مردان قبيله سرخ پوست از رييس جديد مي‌پرسند:«آيا زمستان سختي در پيش است؟»

رييس جوان قبيله که هيچ تجربه‌اي در اين زمينه نداشت، جواب ميده «براي احتياط بريد هيزم تهيه کنيد»

بعد ميره به سازمان هواشناسي کشور زنگ ميزنه: «آقا امسال زمستون سردي در پيشه؟»

پاسخ: «اينطور به نظر مياد»

پس رييس به مردان قبيله دستور ميده که بيشتر هيزم جمع کنند و براي اينکه مطمئن بشه يه بار ديگه به سازمان هواشناسي زنگ ميزنه: «شما نظر قبليتون رو تاييد مي کنيد؟»

 پاسخ: «صد در صد»

رييس به همه افراد قبيله دستور ميده که تمام توانشون رو براي جمع آوري هيزم بيشتر صرف کنند.
بعد دوباره به سازمان هواشناسي زنگ ميزنه: «آقا شما مطمئنيد که امسال زمستان سردي در پيشه؟»

پاسخ: «بگذار اينطوري بگم؛ سردترين زمستان در تاريخ معاصر!!!»

رييس: «از کجا مي دونيد؟»

پاسخ: «چون سرخ پوست ها ديوانه وار دارن هيزم جمع مي کنن!! »

 

بعد نوشت :

حالا این وضعیت ما شده توی این وا نفسای تحریم

یه مدیر و چند تا از .... هی میگند که ای بابا ما داریم در شرایط شعب ابی طالب سر میکنیم


اونوقت دلیل و مدرک هم می دهند که این گرانی ها و سکه و ...


بعد شما می بینید یهو یک کنفرانس در این حد توی ایران اتفاق میفته بعدش کلا" شرایط بورس رو تو روز اول بازگشاییش عوض میکنه . تازه چند تا کشور هم می گند که نفت هم میخریم به تحریم ایران هم توجه نمیکنیم


ای کاش تحلیل اون استاد که میگفت از 6 ما فقط 4 ماه دیگه مونده که تحریم بدتری وارد بشه نسبت به شرایط گذشته باشه نه این شرایط !

 

نقل از http://www.fater-313.blogfa.com

 



تاريخ : چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:شعب ابی طالب,تحریم اقتصادی,گرانی,امام خامنه ای, | 12:56 | نویسنده : دخو |

خبرگزاری فارس: به آموزش و فراگیری علوم عقلی اعم از فلسفه و کلام اهتمام شود
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اعضای شورای عالی حوزه های علمیه:
به آموزش و فراگیری علوم عقلی اعم از فلسفه و کلام اهتمام شود

خبرگزاری فارس: رهبر معظم انقلاب مبنای اصلی کار در حوزه های علمیه را تربیت فقیه خواندند و فرمودند: لازم است در کنار توجه به این مبنای اصلی به آموزش و فراگیری علوم عقلی اعم از فلسفه و کلام نیز اهتمام شود.




تاريخ : چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:فلسفه,علوم عقلی,کلام,امام خامنه ای,آقا, | 12:50 | نویسنده : دخو |
روايت روزنامه صهيونيستي از نامه محرمانه آمريكا به ايران
ما‌هيچ كاره‌ايم! اگر اسرائيل‌حمله كرد جوابش را به خودش‌بدهيد!

روزنامه صهيونيستي 'يديعوت آحرونوت ' از ارسال نامه محرمانه آمريكا به ايران خبر داد.

به گزارش رجانيوز، اين روزنامه صهيونيستي در مطلبي عنوان كرد كه  آمريكا در روزهاي اخير با ارسال نامه‌اي محرمانه به ايران تاكيد كرده است كه واشنگتن از حمله تل آويو به تاسيسات هسته‌اي ايران حمايت نمي‌كند و در آن مشاركت نخواهد كرد .

بر اساس اين گزارش تاثیرات برگزاری اجلاس سران کشورهای غیر متعهد در تهران خیلی زودتر از آنکه انتظار می‌رفت و حتی پیش از پایان رسمی این اجلاس در تهران علنی شد و در حالی که سران 120 کشور جهان در تهران مشغول رایزنی و بحث بر سر موضوعات مهم جهانی بودند، مقامات ارشد غربی، نسبت به لفاظی درباره حمله به ایران از سوی مقامات رژیم صهیونیستی هشدار دادند و از ايران درخواست امنيت در قبال اقدام رژيم صهيونيستي كردند.

به نوشته پايگاه خبري 'النشره 'لبنان، بر اساس اين پيام كه از طرف دو كشور اروپايي ارسال شده است دولت ايالات متحده از تهران خواسته است در ازاي اين اقدام به پايگاههاي آمريكا در خليج فارس حمله نكند. 

منابع سياسي رژيم صهيونيستي اين خبر را نشانگر وخامت روابط بين آمريكا  و اسرائيل و رسيدن آن به پايين ترين حد دانستند.
 
اين نامه محرمانه آمريكا نشان مي‌دهد كه نه جنگ اسرائیل علیه ایران واقعیت دارد و نه جنگ آمریکا، و همه اين ادعاها عليه ايران يك بلوف رسانه اي تا از اين طريق بتواند برنامه هسته اي ايران متوقف كند.
 


تاريخ : دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:حمله ی اسرائیل به ایران,حمله ی آمریکا به ایران,برنامه ی هسته ای ایران, | 14:47 | نویسنده : دخو |
سامانه ای بسیار پیشرفته تر از اس 300 می سازیم
فرمانده قرارگاه پدافند خاتم الانبیا (ص) :

سامانه ای بسیار پیشرفته تر از اس 300 می سازیم

تهران - فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش گفت : سامانه ای پیشرفته تر از اس 300 كه از قابلیت های بسیار بیشتری در مقایسه با این سامانه برخوردار است، خواهیم ساخت.




تاريخ : دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, | 14:46 | نویسنده : دخو |
خبرگزاری فارس: جنبش عدم تعهد توانایی برخورد با تحریم و فشار زورگویان را دارد
رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس جمهور گینه بیسائو:
جنبش عدم تعهد توانایی برخورد با تحریم و فشار زورگویان را دارد

خبرگزاری فارس: رهبر انقلاب در دیدار رئیس جمهور گینه بیسائو فرمودند: قدرت‌های سلطه گر تلاش دارند تا اینگونه القا کنند که هرگونه ایستادگی در برابر آنها غیرممکن است اما اعضای جنبش عدم تعهد می توانند خلاف این القائات را اثبات کنند.


 

 



تاريخ : شنبه 11 شهريور 1391برچسب:امام خامنه ای,جنبش عدم تعهد, | 15:53 | نویسنده : دخو |
سلطانیه در نشست خبری:
از حق غنی سازی کوتاه نخواهیم آمد و مصالحه نمی‌کنیم

خبرگزاری فارس: سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی تصریح کرد: ایران از حق مسلم خود در استفاده از انرژی هسته ای، چرخه سوخت و غنی سازی کوتاه نخواهد آمد و مصالحه نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علی اصغر سلطانیه سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز (سه شنبه) در حاشیه نشست وزرای خارجه شانزدهمین اجلاس سران عدم تعهد در نشستی خبری گفت: در طول چند سال گذشته مقامات ایران از هیچ تلاشی دریغ نکردند که واقعیت را به مردم جهان نشان دهند و با نهایت شفافیت اقدام کردند.

وی با بیان اینکه به کلیه تعهدات خود در چارچوب معاهده NPT و اساسنامه آژانس متعهدیم و به همکاری با آژانس ادامه می دهیم، گفت: از حق غیر قابل انکار و مسلم خود در راستای استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای، چرخه سوخت و غنی سازی کوتاه نخواهیم آمد و مصالحه نمی کنیم. 

 



تاريخ : سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:انرژی هسته ای,حق استفاده از انرژی هسته ای صلح آمیز,مذاکره بر سر انرژی هسته ای, | 16:15 | نویسنده : دخو |
 

گروه بین‌الملل - مهدی‌ خانعلی‌زاده: جوانانی که دی‌ماه ۱۳۸۷در سرمای سوزناک تهران در برابر دفتر حفاظت منافع مصر تجمع کرده بودند تا به همراهی دردناک دولت این کشور اسلامی با رژیم صهیونیستی برای قتل عام ساکنین نوار غزه، اعتراض کنند، شاید هرگز تصور نمی‌کردند کمتر از ۴ سال بعد، رئیس‌جمهور برگزیده مردم مصر وارد تهران شود و دست دوستی به سمت دولت ایران دراز کند.

اما این رویای شیرین اکنون به واقعیت تبدیل شده و محمد مرسی، رئیس‌جمهور منتخب مصر برای شرکت در اجلاس اعضای جنبش عدم تعهد، با استقابل مقامات ایرانی وارد تهران خواهد شد؛ موضوعی که ماه‌ها تلاش گسترده و فشرده غرب برای منصرف کردن مرسی از سفر به تهران را نیز به همراه داشت اما رئیس جمهور قانونی سرزمین نیل در برابر همه آن‌ها ایستادگی کرد و با دوست نامیدن جمهوری اسلامی ایران، از حضور قطعی خود در پایتخت ایران خبر داد.




ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:مرسی,پایان همراهی مصر با اسرائیل,جنبش غیرمتعهد ها, | 16:4 | نویسنده : دخو |

درود بر آناني كه به سلطه‌هاي ناشي از زر و زور و تزوير " نه" گفتند تا به خواست عادلانه انسان‌هاي مظلوم " آري " بگويند

بسم الله الرحمن الرحيم

ياأيها الناس إنا خلقناكم من ذكر وأنثى وجعلناكم شعوبا وقبائل لتعارفوا إن أكرمكم عند الله أتقاكم ( قرآن كريم)

رياست محترم، حضار گرامي، آقايان و خانم ها

سخن را با ياد نيك پيامبران آغاز مي كنم كه معلم و مربي و راهگشاي ارزش هاي الهي براي بشريت بوده اند. درود بر آنان و بر همه كساني كه زندگاني و تلاش خود را نثار آرمان‌هاي انساني كردند و در كشاكش طوفان ها، پرچم آزادگي را بر افراشته نگاه‌ داشتند، به سلطه‌هاي ناشي از زر و زور و تزوير " نه" گفتند تا به خواست عادلانه انسان‌هاي مظلوم " آري " بگويند و علي رغم فشار و قساوت گردن‌كشان و قلدران تاريخ آرمان‌هاي والا را زنده نگاه داشتند و به ما سپردند.

ادامه ی مطلب را ببینید.....................................................................................................................



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 5 شهريور 1391برچسب:امام خامنه ای,اجلاس غیر متعهد ها,سخنرانی سال 65, | 23:50 | نویسنده : دخو |

بیش از این انتظاری نیست

به گزارش خبرگزاری فارس، تماشاگران استقلال زمانی که علی کریمی قصد زدن ضربه کرنر داشت به سمت او سنگ، گوجه فرنگی و بطری پرتاب کردند و به همین علت داور بازی را متوقف کرد و پس از چند دقیقه به جریان افتاد. در همین صحنه آرمن طهماسبی بازیکن استقلال هم که پشت دروازه خودش را گرم می‌کرد در امان نماند و دچار شکستگی از ناحیه سر شد.

* پیراهن محسن بنگر هنگام زدن ضربه سر در محوطه جریمه استقلال دچار پارگی شد که بلافاصله آن

را عوض کرد.

 

* هواداران استقلال به بنگر فحاشی می‌کردند که قلعه نویی به سمت آنها رفت و آرام‌شان کرد.

*هواداران پرسپولیس هم در پاسخ به استقلالی‌ها هنگام زدن ضربه کرنر توسط جانواریو به سمت وی سنگ پرتاب کردند که بازی چند دقیقه متوقف شد.

دخو:نتیجه ی صرف صد ها میلیارد پول من و تو برای عده ای که فحش دادن تفریحشان شده،همین است.

وای به روزی که استقلال و پیروزی این ملت به دست این به اصطلاح ورزشکاران حرفه ای بیفتد.

 

 



تاريخ : جمعه 3 شهريور 1391برچسب:فوتبال,استقلال و پیروزی,سنگ پرانی, | 23:12 | نویسنده : دخو |
رهبران غربی و رسانه های خبری به کرات گزارشاتی از مخالفان سوریه نقل می کنند ، که معلوم می شود اغراق آمیز و ساختگی است...با این حال، جزئیات جدید از این حادثه، نشان داد که تعداد کشته شدگان بسیار کمتر بوده و به حدود 100نفر می رسد. تقریبا همه کشته شدگان مرد و در سن و سال سربازی بودند که مسلح و در نبرد با نیروهای دولتی درگیر بوده اند
بولتن نیوز: وضعیت سیاسی و کشتار مردم بی گناه توسط معارضین مسلح در سوریه روز به روز به وخامت می گمارد؛ اتحاد تحجر سلفی و توحش غربی به طرز تمام عیاری نمایان گشته و در این میام این مردم سوریه بی گناه هستند که قتل عام می شوند.



ادامه مطلب

 

 ایستادگی ملت ایران مقابل یک جانبه گرایی و زیاده خواهی کشورهای غربی که تمام سعی و تلاش شان عدم دستیابی ایرانیان به حوزه های مختلف علم و صنعت است قابل ستایش و تحسین است؛در این میان همه ایرانیان قابل تحسین نبوده و نیستند؛هستند کسانی که بر طبل دشمن می کوبند و یاس و ناامیدی را در دل ملت طنین انداز می کنند .

 

 

شاید ما از نقش و تاثیری که در ایستادگی مقابل کشورهای استعمارگر ایفا می کنیم آگاه نباشیم اما در آنسوی جبهه، غرب به کمک عده ای از ایرانیان خائن می کوشد تا به عناوین گوناگون از عزم مان نسبت به راهی که در پیش گرفته ایم بکاهد. تحمل فشارهای اقتصادی و تحریم های سریالی غرب بی شک بر اقتصاد ملی مان تاثیر خواهد گذاشت اما فهم و درک چرایی این تحریم ها هست که از یک ملت در اذعان عمومی جهان اسطوره می سازد؛ ملتی که با تکیه بر دستاوردهای خویش در مقابل زیاده خواهی بخشی از کشورهای غربی می ایستد و به درخواست نامشروع و غیرقانونی آنان دست رد می زند.
در روزگاری که کشورهای غربی الخصوص، کشورهای اروپایی با شرایط بد اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند، پانته آ مدیری مجری خبر برنامه اتاق خبر تلویزیون من وتو این چنین برای ایرانیان داخل وطن اشک تمساح می ریزد: «خبرها از افزایش فقر در ایران برام دردناک و نگران کننده شده، تا حدی که خوردن غذا احساس خوب همیشه را نمیدهد؛حالم با این آهنگ شاهین نجفی تکمیل شد،آهنگ ۱۸+ است. لطفا در غیر این صورت گوش نکنید!».
 
تصویری از صفحه ی فیسبوک پانته آ

 



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:پانته آ مدیری,تلویزیون من و تو,اشک تمساح شبکه ی بهایی, | 13:57 | نویسنده : دخو |



تاريخ : شنبه 11 مرداد 1391برچسب:سوریه,ارتش سوریه,ارتش آزاد سوریه,جنگ داخلی در سوریه, | 12:13 | نویسنده : دخو |

 

گروهی از کاربران فیس‌بوک، فاجعه آرورا را در صورت مسلمان بودن قاتل آمریکایی مورد بررسی مجدد قرار دادند.
به گزارش سایت اوباما، در عکس‌نوشته‌ای که به شدت مورد توجه کاربران غربی فیس بوک قرار گرفته و تاکنون از سوی بیش از 7 هزار کاربر بازنشر شده است، آفریننده فاجعه شهر آرورا به تصویر کشیده شده است.

در این تصویر از زبان این قاتل آمریکایی گفته شده: من به 71 نفر شلیک کردم و 12 نفر را به قتل رساندم. اگر من مسلمان بودم، الان مرا "تروریست" خطاب می‌کردند!


جیمز هولمز با موهای قرمز که تنها 24 سال دارد، درحالی‌ که ماسک ضد گاز به صورت و لباس ضدگلوله به تن داشت،‌ در میان سالن سینمایی که در حال پخش فیلم "بازگشت بتمن" بود،‌ گاز اشک آور انداخت و تماشاچیان را به رگبار بست که در این میان 58 نفر زخمی و 12 نفر کشته شدند.

در تصویرنوشته دیگری از این موضوع، هولمز و اوباما رئیس جمهور آمریکا مورد مقایسه قرار گرفته‌اند.


در این مقایسه، عنوان شده که هولمز با سلاح خود 12 نفر را کشته و اکنون مورد نفرت همه قرار گرفته اما اوباما به خاطر سیاست خارجی جنگ طلبانه خود، موجب کشتار هزاران نفر شده اما جایزه صلح نوبل هم دریافت کرده است!


تاريخ : سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:قاتل , آمریکایی , جیمز هولمز , حقوق بشر , اسلام , مسلمان , تروریست , عکس , فیس بوک, | 15:58 | نویسنده : دخو |
قرائت بیانیه توسط 'آرمیتا ' دختر شهید "داریوش رضایی‌نژاد" در نخستین سالگرد شهادت پدرش در مسجد شهدای هسته‌ای سازمان انرژی اتمی


تاريخ : دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:عکس , آرمیتا , شهدا , هسته , شهادت, | 11:39 | نویسنده : دخو |

بخشی از نامه ی دخو به بشار اسد

...بشار تو ننگ عربي،تو که به عوض عربي رقصيدن با جرج بوش و حرمسرا ساختن برخاسته اي تا از شرف و عزتت دفاع کني.تو که به عوض گذران تعطيلاتت کنار مديترانه،به نهضت مقاومت پيوسته اي تا جهان را از زير يوغ استکبار بيرون بکشي.بشار تو ننگ عربي، تو که هنگامي که مردمت تغيير خواستند،به جاي باج هاي کلان به اصلاح امور کشورت پرداخته اي و تلاش مي کني که نظم کشورت را بازگرداني تا به سرکوب وحشيانه و نقض حقوق بشر(؟!) متهم گردي...



تاريخ : یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:ننگ عرب,بشار اسد,نقض حقوق بشر در سوریه, | 11:53 | نویسنده : دخو |
آداب مهمانی ماه رمضان از زبان حجت‌الاسلام قرائتی

روزه مردمان عادی، خودداری از نان و آب و امور شهوانی است؛ اما روزه افراد خاص الخاص، علاوه بر اینکه از گناهان دوری می‌کنند، دل خود را از هر آنچه غیر خدا باشد، خالی می‌کنند که این روزه، انسان را فرشته صفت می‌کند.

خبرگزاری فارس: آداب مهمانی ماه رمضان از زبان حجت‌الاسلام قرائتی

  به زودی شمیم ماه رمضان فضای کشور را عطرآگین می‌کند و مردم مسلمان همراه با آغاز ماه مهمانی خدا سعی خواهند کرد که از رحمت الهی به بهترین نحو استفاده کنند، روزه، نماز و شب‌زنده‌داری همراه با قرائت صحف آسمانی در یک ماه رمضان بهترین توشه‌‌ای است که می‌تواند به صیقل کردن روح انسان کمک کند، به همین منظور به آثار و برکات روزه از کتاب «دقایقی با قرآن» حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی نیم نگاهی خواهیم داشت که در پی می‌آید: 

 

*آثار و برکات روزه

«یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ کُتِبَ عَلَیْکُمُ الصِّیَامُ کَمَا کُتِبَ عَلَى الَّذِینَ مِن قَبْلِکُمْ لَعَلَّکُمْ تَتَّقُونَ»

ای کسانی که ایمان آورده‌اید! روزه بر شما مقرر شد، همان گونه که بر کسانی که پیش از شما بودند مقرر شده بود، باشد که پرهیزگار شوید.

مهمترین اثر روزه تقوا و خداترسی، در ظاهر و باطن است، روزه، یگانه عبادت مخفی است، نماز، حج، زکات و خمس را مردم می‌بینند؛ اما روزه دیدنی نیست. روزه، اراده انسان را تقویت می‌کند، کسی که یک ماه نان و آب و شهوت خود را کنترل کرد، می‌تواند نسبت به مال و ناموس دیگران نیز خود را کنترل کند. روزه، باعث تقویت عاطفه است، کسی که یک ماه مزه گرسنگی را چشید، درد‌ آشنا می‌شود و رنج گرسنگان را احساس و درک می‌کند، رسول خدا (ص) فرمودند: «روزه، نیمی از صبر است».

روزه مردمان عادی، خودداری از نان و آب و امور شهوانی است؛ اما در روزه خواص، علاوه بر اجتناب از مفطرات، اجتناب از گناهان نیز لازم است و روزه خاص الخاص، علاوه بر اجتناب از مفطرات و پرهیز از گناهان، خالی کردن دل از غیر خداست. روزه، انسان را فرشته صفت می‌کند، فرشتگانی که از خوردن و آشامیدن و شهوت بدورند.

 

*آداب مهمانی رمضان

«شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًی لِّلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِّنَ الْهُدَی وَالْفُرْقَانِ فَمَن شَهِدَ مِنکُمُ الشَّهْرَ فَلْیصُمْهُ وَمَن کَانَ مَرِیضًا أَوْ عَلَی سَفَرٍ فَعِدَّهٌٔ مِّنْ أَیامٍ أُخَرَ یرِیدُ اللّهُ بِکُمُ الْیسْرَ وَلاَ یرِیدُ بِکُمُ الْعُسْرَ وَلِتُکْمِلُواْ الْعِدَّهَٔ وَلِتُکَبِّرُواْ اللّهَ عَلَی مَا هَدَاکُمْ وَلَعَلَّکُمْ تَشْکُرُونَ»

ماه رمضان، ماهی است که قرآن در آن نازل شده است (و قرآن کتابی است که) هدایتگر مردم همراه با دلایل روشن هدایت و وسیله تشخیص حق از باطل است،‌ پس هر کس از شما این ماه را دریابد، باید روزه بگیرد و آن‌کس که بیمار یا در سفر باشد، روزهای دیگری را به همان تعداد روزه بگیرد، خداوند برای شما آسانی می‌خواهد و برای شما دشواری نمی‌خواهد (این قضای روزه) برای آن است که شما مقرر روزها را تکمیل کنید و خدا را بر اینکه شما را هدایت کرده، به بزرگی یاد کنید، باشد که شکرگزار شوید.

در وسائل الشیعه برای اخلاق روزه‌دار در ضمن روایت مفصلی می‌خوانی: «روزه‌دار باید از دروغ، ‌گناه، مجادله، حسادت، غیبت، ‌مخالفت با حق، فحش و سرزنش و خشم، طعنه و ظلم و مردم‌آزاری، غفلت، معاشرت با فاسدان، سخن چینی و حرام خواری، دوری کند و نسبت به نماز، صبر و صداقت داشته و به یاد قیامت توجه خاص داشته باشد.

شرط حضور در این مهمانی، فقط تحمل گرسنگی نیست، در حدیث می‌خوانیم: «کسی که از اطاعت رهبران آسمانی سرباز زند و یا در مسائل شخصی و خانوادگی با همسرش بدرفتار و نامهربان باشد و یا از تامین خواسته‌های مشروع او خودداری کند و یا پدر و مادرش از او ناراضی باشند، روزه او قبول نیست و شرایط این ضیافت را به جای نیاورده است».

روزه گرچه فوائد و منافع طبی از قبیل دفاع و از بین بردن مواد زاید بدن را دارد؛ اما سحرخیزی و لطافت روح و استجابت دعا در ماه رمضان چیز دیگری است و محروم واقعی کسی است که از این همه خیر و برکت محروم باشد.



تاريخ : جمعه 30 تير 1391برچسب:, | 12:46 | نویسنده : دخو |

چندی است که برخی منابع از بزرگ‌ترین رزمایش نظامی منطقه با حضور چهار کشور روسیه،‌ ایران، چین و سوریه خبر می‌دهند.

 

 

هنوز مقامی رسمی این خبر را تأیید نکرده است اما حدود دو هفته پیش یک مقام سوری که نام وی فاش نشد، اعلام کرد که رزمایش مشترکی با حضور این چهار کشور بزودی در خاک سوریه انجام می‌شود.

 

این خبر در همین حد باقی ماند تا اینکه اکنون جزئیات جدیدی از این رزمایش منتشر شده است.

 

بنا بر اعلام منابع مطلع، مقدمات این رزمایش این روزها بسرعت در حال فراهم کردن است. این منابع آن را بزرگ‌ترین رزمایش خاورمیانه می‌دانند.

 

بنا بر اعلام شام‌لایف، قرار است این رزمایش تا کمتر از یک ماه دیگر برگزار شود؛ یعنی اوایل ماه ژوئیه.

 

گفته می‌شود این رزمایش شامل نیروهای زمینی، دریای و هوایی و پدافند هوایی و موشکی می‌شود و چین موفق شده است موافقت رسمی مصر را برای عبور 12 ناو چینی از کانال سوئز بگیرد که حامل ادوات نظامی دریایی و هوایی خواهد بود که تا دو هفته دیگر به سواحل لاذقیه و طرطوس سوریه می‌رسد.

 

همزمان با این اقدام چین، ناو اتمی روسیه و ناو هواپیمابر و زیردریایی و مین‌روب روسیه و «نبردناو»ها و زیردریایی‌های ایران نیز وارد آب‌های سوریه خواهد شد.

 

بنا بر این گزارش، قرار است موشک‌های دفاع ساحلی و پدافند هوایی سوریه در این رزمایش آزمایش شود.

 

گفته می‌شود، 90 هزار نیروی نظامی از چهار کشور در این رزمایش حضور دارند و از 400 هواپیما و 1000 تانک و صدها موشک در این رزمایش استفاده خواهد شد.

 

 

 

این منبع خبری تاکید کرد که این رزمایش پس از پاکسازی کامل سوریه انجام خواهد شد؛ پاکسازی‌ای که هم‌اکنون چند روزی است در چندین شهر محل تجمع گروهک‌های مسلح آغاز شده است.

 

هنوز هیچ منبع رسمی در این چهار کشور برگزاری این رزمایش را تایید نکرده است.



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:رزمایش,ایران,چین,سوریه,روسیه,بلوک شرق,جنگ جهانی سوم, | 12:32 | نویسنده : دخو |

 

 

 

سلام.

امروز کلیپ زیبایی از آقای کوشکی براتون قرار دادم که به شدت توصیه می کنم که گوش کنید.مخصوصا کسانی که تمایلات ناسیونالیستی (چراغی که به خونه رواست به مسجد حرامه) دارند.

در قسمتی از این کلیپ استاد جمله ی "اول اتوبوس تهرانی بعد کلاشینکف لبنانی" را نقد می کنند.

 



 

يک کارشناس نظامي امريکايي مي‌گويد، در صورت حمله نظامي احتمالي اسرائيل به ايران، تهران مي‌تواند به سرعت ارتش رژيم اسرائيل را که با ميزان بالاي نارضايتي داخلي روبروست، تار و مار کند.جوانان اسرائيلي مي‌گويند که از شنيدن هراس‌افکني‌هاي مکرر خسته شده‌اند و ديگر هيچ يک از تهديدهاي رژيم ليکود را باور ندارند."
به گزارش جام جم آنلاين، «گوردون داف»، سردبير ارشد وترنز تودي (Veterans Today) در مقاله‌اي که در وب‌سايت پرس تي‌وي منتشر شد خاطرنشان کرد، در صورت حمله، ارتش اسرائيل به راحتي از سوي ايراني‌ها کنار زده خواهد شد، زيرا ارتش تل‌آويو توانايي اجراي عمليات لجستيک را ندارد و هم اکنون در داخل با مردمي روبروست که خواستار پايان خدمت وظيفه عمومي اجباري هستند.
 
وي گفت: "جوانان اسرائيلي مي‌گويند که از شنيدن هراس‌افکني‌هاي مکرر خسته شده‌اند و ديگر هيچ يک از تهديدهاي رژيم ليکود را باور ندارند."
 
داف افزود، بيش از ۵۰ درصد جوانان اسرائيلي از رفتن به خدمت سربازي که يهوديان ارتدوکس افراطي پيش‌تر از آن معاف شده‌اند، امتناع مي‌کنند.
 
داف نوشت: "در گفتگو با وابسته نظامي پيشين امريکا در اسرائيل، متوجه شدم که تنها يگان‌هاي کمي از ارتش اسرائيل درجه يک هستند و باقي يگان‌ها توانايي کمتري دارند."
 
وي تاکيد کرد که اسرائيل به خاطر هراس از ايران، ممکن است به هر تدبيري براي ورود ديگر کشورها به جنگ عليه ايران متوسل شود.
 
وي گفت: "اسرائيل احتمالا تلاش مي‌کند تا با حمله به نيروهاي امريکا در منطقه خليج فارس يا حمله به يکي از کشورهاي اروپايي عضو ناتو در مسابقات المپيک، تهاجم به ايران را تسريع بخشد... اطلاعات به شدت موثقي وجود دارد که مؤيد برنامه ريزي براي ترتيب دادن حمله‌اي به مسابقات المپيک است."
 
داف افزود: اسرائيل پس از حمله به کشتي امريکايي در خليج فارس يا المپيک لندن، از لابي قدرتمندش در امريکا و رسانه‌هاي بين‌المللي براي نکوهش ايران به اتهام ارتکاب اين حملات، استفاده خواهد کرد.
 
داف در پايان نتيجه گيري کرد: "در حالي که اقتصادهاي جهان در ورطه نابودي قرار دارند، هر گونه درگيري مهم به ويژه جنگي که پاي چين را به وسط بکشاند يا بدتر از آن امريکا در آن نقشي تجاوزگر ايفا کند و ارتش اسرائيل بار ديگر همراه واشنگتن باشد، به لحاظ تاريخي قابل تحمل نخواهد بود."

 



تاريخ : چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:ارتش اسرائیل,حمله ی اسرائیل به ایران,تهدید حمله به ایران, | 14:39 | نویسنده : دخو |
"یك سینه حرف موج زند در دهان ما"
من مي گويم شما انتقاد كنيد ، منتها انتقاد به معناى واقعى كلمه ، يعنى مبارزه و چالش خير و شر را نشان بدهيد تا معلوم شود كه اگر اين نقطه‌ى زشت و مردود در جامعه هست اما انگيزه‌اى براى رفع آن وجود دارد...
عصرایران - صبح چهارشنبه6/8/88 ؛ شماری از نخبگان جوان كشور مهمان رهبرانقلاب هستند تا سومین همایش ملی‌شان را بعد از این دیدار و گفتگو آغاز كنند.

ادامه ی مطلب را ببینید



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 20 تير 1391برچسب:امام خامنه ای و صدا و سیما,انتقاد از صدا و سیما,انتقاد سازنده از صدا و سیما, | 15:18 | نویسنده : دخو |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد