مردانگی

 مردانگی به قد و هیکل نیست
میتوانی پادشاه حجاز باشی و سایزت در حد گاو باشد و غیرتت در حد سیب زمینی
میتوانی کودکی نحیف و کم توان باشی با دلی دریایی و غیرتی مردانه



نظرات شما عزیزان:

کتابخانه ی الکترونیک
ساعت12:52---19 شهريور 1391
برام نظر گذاشته بودی و گفته بودی:"این جمله که من سیاسی نمی نویسم حرف آدم های تنبلیه که از اصلاح وضعیت موجود خسته و نا امید شدن.
من شاید با خیلی از نظرات شما مخالف بوده و هستم و ..."
و یکم قبل از اون نوشته بودی:"اگه وضعیت اینه تقصیر از من و توئه که دست رو دست گذاشتیم و هی نقد می نویسیم. (مخصوصا خودم رو می گم)
من چیزی به ذهنم نمی رسه ولی حتما راهی هست.
به قول پارازیت که خیلی وقته با پارازیت پخش می شه:چاره حتما جز اینه که ناله ی شبگیر کنیم.
والسلام"
چیزی که می خوام بگم اینه که :
1-تو درست می گی چاره حتما جز اینه که ناله ی شبگیر کنیم اما دلیل این که وضع مردم چطوریه تقصیر نقد نوشتن من نیست و بعدش هم من و تو فعلا تنها کاری که می تونیم بکنیم همینه که شاید یه روز یه نفر بیاد این رو بخونه یا ببینه و براش مانند یه تلنگر باشه و من دقیقا دارم به وظیفه ام عمل می کنم یعنی تنها کاری که از دستم بر میاد.
2-اون عکس ها فقط نشان دهنده ی میزان اختلاف سطح زندگی و رفاه مردمه نه اینکه همه این طور زندگی می کنند که اگر کسی این طور برداشت کنه بسیار.....است.
3-یه جمله از امام نقل کرده بودی یادت می یاد؟با این توضیحاتی که برات دادم فکر کنم به این رسیده باشی که من هم دارم همین کار را می کنم.
4-فکر می کنی تنها با سیاسی نوشتن اوضاع بهبود پیدا می کنه؟
به عمل کار براید نه با سیاسی نوشتن یا ننوشتن
و دلیل سیاسی ننوشتن من هم یک سری دلایل شخصی و بعضی از رفتار های مردمه
و دیگر هیچ


کتابخانه ی الکترونیک
ساعت12:39---19 شهريور 1391
سلام
مدتی پیش گفتی یا نظرات و مطالب وبلگ من موافق نیستی
پس لینکم را حذف کن


کتابخانه ی الکترونیک
ساعت12:38---19 شهريور 1391
سلام
مدتی پیش گفتی یا نظرات و مطالب وبلگ من موافق نیستی
پس لینکم را حذف کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, | 20:23 | نویسنده : دخو |