خبرگزاری فارس: به آموزش و فراگیری علوم عقلی اعم از فلسفه و کلام اهتمام شود
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اعضای شورای عالی حوزه های علمیه:
به آموزش و فراگیری علوم عقلی اعم از فلسفه و کلام اهتمام شود

خبرگزاری فارس: رهبر معظم انقلاب مبنای اصلی کار در حوزه های علمیه را تربیت فقیه خواندند و فرمودند: لازم است در کنار توجه به این مبنای اصلی به آموزش و فراگیری علوم عقلی اعم از فلسفه و کلام نیز اهتمام شود.




تاريخ : چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:فلسفه,علوم عقلی,کلام,امام خامنه ای,آقا, | 12:50 | نویسنده : دخو |
روايت روزنامه صهيونيستي از نامه محرمانه آمريكا به ايران
ما‌هيچ كاره‌ايم! اگر اسرائيل‌حمله كرد جوابش را به خودش‌بدهيد!

روزنامه صهيونيستي 'يديعوت آحرونوت ' از ارسال نامه محرمانه آمريكا به ايران خبر داد.

به گزارش رجانيوز، اين روزنامه صهيونيستي در مطلبي عنوان كرد كه  آمريكا در روزهاي اخير با ارسال نامه‌اي محرمانه به ايران تاكيد كرده است كه واشنگتن از حمله تل آويو به تاسيسات هسته‌اي ايران حمايت نمي‌كند و در آن مشاركت نخواهد كرد .

بر اساس اين گزارش تاثیرات برگزاری اجلاس سران کشورهای غیر متعهد در تهران خیلی زودتر از آنکه انتظار می‌رفت و حتی پیش از پایان رسمی این اجلاس در تهران علنی شد و در حالی که سران 120 کشور جهان در تهران مشغول رایزنی و بحث بر سر موضوعات مهم جهانی بودند، مقامات ارشد غربی، نسبت به لفاظی درباره حمله به ایران از سوی مقامات رژیم صهیونیستی هشدار دادند و از ايران درخواست امنيت در قبال اقدام رژيم صهيونيستي كردند.

به نوشته پايگاه خبري 'النشره 'لبنان، بر اساس اين پيام كه از طرف دو كشور اروپايي ارسال شده است دولت ايالات متحده از تهران خواسته است در ازاي اين اقدام به پايگاههاي آمريكا در خليج فارس حمله نكند. 

منابع سياسي رژيم صهيونيستي اين خبر را نشانگر وخامت روابط بين آمريكا  و اسرائيل و رسيدن آن به پايين ترين حد دانستند.
 
اين نامه محرمانه آمريكا نشان مي‌دهد كه نه جنگ اسرائیل علیه ایران واقعیت دارد و نه جنگ آمریکا، و همه اين ادعاها عليه ايران يك بلوف رسانه اي تا از اين طريق بتواند برنامه هسته اي ايران متوقف كند.
 


تاريخ : دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:حمله ی اسرائیل به ایران,حمله ی آمریکا به ایران,برنامه ی هسته ای ایران, | 14:47 | نویسنده : دخو |
سامانه ای بسیار پیشرفته تر از اس 300 می سازیم
فرمانده قرارگاه پدافند خاتم الانبیا (ص) :

سامانه ای بسیار پیشرفته تر از اس 300 می سازیم

تهران - فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش گفت : سامانه ای پیشرفته تر از اس 300 كه از قابلیت های بسیار بیشتری در مقایسه با این سامانه برخوردار است، خواهیم ساخت.




تاريخ : دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, | 14:46 | نویسنده : دخو |
خبرگزاری فارس: جنبش عدم تعهد توانایی برخورد با تحریم و فشار زورگویان را دارد
رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس جمهور گینه بیسائو:
جنبش عدم تعهد توانایی برخورد با تحریم و فشار زورگویان را دارد

خبرگزاری فارس: رهبر انقلاب در دیدار رئیس جمهور گینه بیسائو فرمودند: قدرت‌های سلطه گر تلاش دارند تا اینگونه القا کنند که هرگونه ایستادگی در برابر آنها غیرممکن است اما اعضای جنبش عدم تعهد می توانند خلاف این القائات را اثبات کنند.


 

 



تاريخ : شنبه 11 شهريور 1391برچسب:امام خامنه ای,جنبش عدم تعهد, | 15:53 | نویسنده : دخو |
سلطانیه در نشست خبری:
از حق غنی سازی کوتاه نخواهیم آمد و مصالحه نمی‌کنیم

خبرگزاری فارس: سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی تصریح کرد: ایران از حق مسلم خود در استفاده از انرژی هسته ای، چرخه سوخت و غنی سازی کوتاه نخواهد آمد و مصالحه نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علی اصغر سلطانیه سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز (سه شنبه) در حاشیه نشست وزرای خارجه شانزدهمین اجلاس سران عدم تعهد در نشستی خبری گفت: در طول چند سال گذشته مقامات ایران از هیچ تلاشی دریغ نکردند که واقعیت را به مردم جهان نشان دهند و با نهایت شفافیت اقدام کردند.

وی با بیان اینکه به کلیه تعهدات خود در چارچوب معاهده NPT و اساسنامه آژانس متعهدیم و به همکاری با آژانس ادامه می دهیم، گفت: از حق غیر قابل انکار و مسلم خود در راستای استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای، چرخه سوخت و غنی سازی کوتاه نخواهیم آمد و مصالحه نمی کنیم. 

 



تاريخ : سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:انرژی هسته ای,حق استفاده از انرژی هسته ای صلح آمیز,مذاکره بر سر انرژی هسته ای, | 16:15 | نویسنده : دخو |
 

گروه بین‌الملل - مهدی‌ خانعلی‌زاده: جوانانی که دی‌ماه ۱۳۸۷در سرمای سوزناک تهران در برابر دفتر حفاظت منافع مصر تجمع کرده بودند تا به همراهی دردناک دولت این کشور اسلامی با رژیم صهیونیستی برای قتل عام ساکنین نوار غزه، اعتراض کنند، شاید هرگز تصور نمی‌کردند کمتر از ۴ سال بعد، رئیس‌جمهور برگزیده مردم مصر وارد تهران شود و دست دوستی به سمت دولت ایران دراز کند.

اما این رویای شیرین اکنون به واقعیت تبدیل شده و محمد مرسی، رئیس‌جمهور منتخب مصر برای شرکت در اجلاس اعضای جنبش عدم تعهد، با استقابل مقامات ایرانی وارد تهران خواهد شد؛ موضوعی که ماه‌ها تلاش گسترده و فشرده غرب برای منصرف کردن مرسی از سفر به تهران را نیز به همراه داشت اما رئیس جمهور قانونی سرزمین نیل در برابر همه آن‌ها ایستادگی کرد و با دوست نامیدن جمهوری اسلامی ایران، از حضور قطعی خود در پایتخت ایران خبر داد.




ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:مرسی,پایان همراهی مصر با اسرائیل,جنبش غیرمتعهد ها, | 16:4 | نویسنده : دخو |

درود بر آناني كه به سلطه‌هاي ناشي از زر و زور و تزوير " نه" گفتند تا به خواست عادلانه انسان‌هاي مظلوم " آري " بگويند

بسم الله الرحمن الرحيم

ياأيها الناس إنا خلقناكم من ذكر وأنثى وجعلناكم شعوبا وقبائل لتعارفوا إن أكرمكم عند الله أتقاكم ( قرآن كريم)

رياست محترم، حضار گرامي، آقايان و خانم ها

سخن را با ياد نيك پيامبران آغاز مي كنم كه معلم و مربي و راهگشاي ارزش هاي الهي براي بشريت بوده اند. درود بر آنان و بر همه كساني كه زندگاني و تلاش خود را نثار آرمان‌هاي انساني كردند و در كشاكش طوفان ها، پرچم آزادگي را بر افراشته نگاه‌ داشتند، به سلطه‌هاي ناشي از زر و زور و تزوير " نه" گفتند تا به خواست عادلانه انسان‌هاي مظلوم " آري " بگويند و علي رغم فشار و قساوت گردن‌كشان و قلدران تاريخ آرمان‌هاي والا را زنده نگاه داشتند و به ما سپردند.

ادامه ی مطلب را ببینید.....................................................................................................................



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 5 شهريور 1391برچسب:امام خامنه ای,اجلاس غیر متعهد ها,سخنرانی سال 65, | 23:50 | نویسنده : دخو |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد