سلام.
شهيد عبدالحسين برونسي در سال 1321 در روستاي گلبوي کدکن از توابع تربت حيدريه قدم به عرصه ي هستي نهاد.
او مدرسه را به دليل فضاي نامناسب تحصيل رها کرد.و در خدمت زير پرچم نيز به دليل پايبندي به اعتقاداتش بارها مورد اهانت و آزار قرار گرفت.
عبدالحسين در دوران انقلاب با سرسختي به مخالفت با نظام ضد ديني محمدضاشاه پرداخت و در اين راه شکنجه هاي بسياري را متحمل شد.اما عمده ي شهرت وي به خاطر رشادت هاي او در دوران دفاع مقدس بود.
برونسي که در بين عراقي ها به بروسلي مشهور بود سرانجام در 1363/12/23 يه فيض شهادت نايل آمد و پيکر پاکش نيز در ارديبهشت سال 1390 به ميهن اسلامي بازگشت.  
کتاب خاک هاي نرم کوشک اثر سعيد عاکف قسمت هايي از زندگي اين شهيد بزرگوار را در قالب خاطره هايي کوچک و شيرين به مخاطب عرضه مي کند که به مناسبت سالگرد شهادت او نسخه ي الکترونيک اين کتاب را براي رايانه و تلفن همراه قرار مي دهم.حتما استفاده کنيد.

فایل pdf کتاب

فایل jar کتاب

 

 



تاريخ : سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:برونسی,شهید,خاک های نرم کوشک,سعید عاکف, | 16:55 | نویسنده : دخو |

داستان ما ، داستان يک کساني است که فرض بفرماييد در اين کوير يزد که خيلي هم شن زار و طوفان خيزه!

توي اين کوير يک گل بنفشه کوچولويي دادند دست بنده و جنابعالي(يک ميليون آدم توي اين کوير پخشيم)يک ليوان آب هم دادند ، که "حاج آقا ، حاج خانم" يواشکي اينجا بکار ، ريشه اش هم خيلي محکم نيست نياز نداره که 3 متر زمين رو بکنيد.

این لیوان آب هم بریز زیرش ، این تا صبح بتونه خودشو نگه داشته باشه صبح باغبان اصلی میاد دیگه کاریتون نباشه!

خوب ماهم دیدیم تاریکه و بغل دستیامونم که نمی بینیم و کم کم تشنمونم شده ، حالا بابا 2 میلیون آدم اینجاست ما نیم متری جای خودمون گلمونو نکاشتیم که اصلا معلوم نیست که ، آب رو میخوریم و گل رو هم پرپرمی کنیم می ریزیم و جامونم ضمناً دمدمای صبح عوض می کنیم  که اصلاً معلوم نبوده ما کجا وایسادیم به نیت این که کی متوجه میشه الحمد الله آقا تشریف می یارند و میگیم ما همه سرباز توییم مهدی جان

اما صبح که سپیده داره میزنه می بینی یکی یکی سرها میاد پایین

می بینیم همه آدم ها بی انصافا همین فکرو کرده بودند

ای تو این کویر تک و توکی ، یکی اونجا یک بنفشه ای کاشته ، یکی 2 هزار متر اون طرف تر که اصلا هیچ فرقی نمیکنه کویر همون کویره

از خجالت نمی دونیم چه کار بکنیم  

برای دانلود کلیپ با حجم500کیلو بایت اینجا کلیک کنید

 

 

 

منبع:  http://www.fater-313.blogfa.com



تاريخ : پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:داستان ما,سربازان مهدی,کلیپمنتظران مهدی,ما همه سرباز تو ایم,کویر, | 21:27 | نویسنده : دخو |

 

 

طلبه  بی تعارف:

بسم الله الرحمن الرحیم

مدتی بود که خدمت دوستان نرسیده بودم و وبلاگ به روز نشده بود البته قصد داشتم که مطلب جدیدی بزارم .

نشسته بودم پای تلوزیون داشتم اخبار شبکه یک رو نگاه می کردم ، اول اخبار خلاصه اخبار رو پخش کردند که قسمتی از اون مربوط به مصاحبه با مردم در مورد دست آورد ها و موفقیت های هسته ای کشور عزیزمون بود ، جالب بود ! حجاب خانمها رو عرض میکنم ، کنجکاو شدم که بقیه اخبار رو نگاه نکنم ، به مشروح اخبار که رسید با چهار پنج تا آقا مصاحبه کردند و با هفت خانم .
از هفت نفر خانمی که باهاشون مصاحبه شد شش نفر اونها بد حجاب بودند و فقط یکی از اونها حجاب مناسب داشت !! یعنی در کشور جمهوری اسلامی از هر هفت نفر خانم یک نفر با حجابه ؟ یا قحط النساء بود ؟
لاقل نصف نصف گزارش می گرفتید!

در مطالب قبلی و در تصاویر گذشته هم این تذکر رو دادم که صدا و سیما به طور مشکوک و خزنده ای سعی داره که بد حجابی رو عادی جلوه بده و اون رو جزئی از فرهنگ جامعه نشون بده .
مسئول این قصور کیه ؟

چرا صدا و سیما حتی یک برنامه یا یک گزارش در مورد حجاب نداره ؟
به جای این همه برنامه های پوچ آیا نمیشه یک بار در مورد حجاب و آفت بی حجابی بحث بشه ؟

تو تلوزیون خانمها خوش صورت ( بد سیرت ) رو با صد قلم آرایش و هزار ناز و عشوه نشون میدن ، خاله شادونه آواز میخونه و می رقصه بعد میگن وضعیت جامعه خراب شده ، ملت ماهواره نگاه می کنه !
یکی نیست بگه شما کام ملت رو به حرام عادت دادین ، به موسیقی و تماشای زنها معتادشون کردین ، معتاد که شدن دیگه صدا و سیما اقناعشون نکرد رفتن سراغ ماهواره . خدا ازتون نگذره

درد رو به کی بگیم که 99 درصد بازیگران خانم ما بد حجاب و بی حجاب هستند ؟
درد رو به کی بگیم که اکثر مجری های خانم ما با آرایش جلوی دوربین میان ؟
درد رو به کی بگیم که در تمامی فیلمهای ما خانم ها آرایش غلیظ دارن ؟

جناب آقایان ریاست های صدا و سیما و ریاست های شبکه های مختلف که ماشا الله همتون ریش دارید و پیشونیتون از کثرت سجود پینه بسته ! یقین بدونید که روز قیامت از شما در مورد این فسق ها و فساد ها سوال خواهد شد ، اون روز وقتیه که به ریش و پیشونی آدم نگاه نمی کنن ، بهونه هایی رو هم که تو این دنیا برا ملت می تراشیدند تا اشتباهاتشون ماس مالی بشه رو ازشون قبول نمی کنند.
خدا اون ور به دادتون برسه !

 نقل از “طلبه بی تعارف”

منبع:robe-farda.com



تاريخ : چهار شنبه 21 اسفند 1390برچسب:صدا و سیما,حجاب,پیشرفت های هسته ای, | 16:26 | نویسنده : دخو |

منبع:http://husein.blogfa.com



تاريخ : سه شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, | 16:52 | نویسنده : دخو |
 

کشتن شهروندان یک کشور توسط حکومت، آن هم با اعلام رسمی از سوی یکی از مقام‌هاي دولتی و تأکید بر لزوم انجام این مساله و توهین به شهروندان ساکن یک کشور، مساله‌ای است که حتی در دیکتاتور‌ترین و خون‌خوار‌ترین حکومت‌های تاریخ معاصر هم به اين صراحت در مورد آن اظهار نظر نمي‌كردند اما اظهارات شب گذشته وزير دادگستري دولت امريكا در مورد ترور مخالفان دولت، نشان داد كه دولت امريكا در اين زمينه نيز به‌دنبال ركوردزني است.

 

 

دخو:و این است حقوق بشر آمریکایی؟!



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 19 اسفند 1390برچسب:حقوق بشر,آمریکا,ترور سفیر عربستان, | 16:59 | نویسنده : دخو |

فردوسي‌پور بدون مقدمه دوشنبه شب در اوايل برنامه‌ي نود دريافت جايزه‌ي گلدن‌گلو يا گلاب! (بين علما اختلاف است) توسط فرهادي را تبريك گفت! (حالا فرض كنيد وسط تام و جري تام برگرده و از بازگشت دنيزلي به ايران تشكر كنه!) البته قبلا همدر ‌رسانه‌ي‌ملي! از اين نوع خطاهاي مضحك مرتكب شده بود.

از آنجا كه در يك برنامه‌ي ورزشي (تحليل و كارشناسي مسائل فوتبال) مي‌توان جايزه‌ گرفتن يك كارگردان سينما را تبريك گفت!! بنده نيز چند نكته در خصوص اين جايزه  و چند چيز بي‌ربط و باربط!! عنوان مي‌كنم:

ادامه ی مطلب را ببینید . . .



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 17 اسفند 1390برچسب:اصغر فرهادی,فردوسی پور,جدایی نادر از سیمین,اسکار, | 20:12 | نویسنده : دخو |

ایسنا:نتايج انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و حضور گسترده مردم در انتخابات،در صدر اخبار رسانه‌هاي عربي‌زبان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) روزنامه‌ي السفير، چاپ لبنان در خبري با عنوان "مشاركت بيش از 60 درصدي مردم ايران در انتخابات اين كشور" نوشت: ميليون‌ها ايراني روز گذشته به پاي صندوق‌هاي راي رفتند تا نمايندگان خود در نهمين دور از مجلس شوراي اسلامي را انتخاب كنند.

اين روزنامه با اشاره به همزماني اين انتخابات با تحريم‌هاي غرب نوشت كه ايراني‌ها آماده رويارويي با تهديدهاي خارجي هستند.



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 16 اسفند 1390برچسب:انتخابات,شبکه های عرب زیان,حضور گسترده ی مردم, | 19:53 | نویسنده : دخو |
 

رجا:وزير كشور در حالي از مشاركت 64.2 درصدي مردم در انتخابات مجلس نهم خبر داد كه دو سال و نيم قبل در شرايطي كه برخي خواص مردود در رعب فتنه‌هاي خياباني جريان فتنه قرار گرفته بودند و به‌رغم هشدارها و انذارهاي مكرر رهبر معظم انقلاب مبني بر اعلام موضع صريح و به‌دور از كلي‌گويي، يا سكوت مي‌كردند و يا با اظهارنظرهاي مبهم، آب به آسياب فتنه مي‌ريختند، رهبر انقلاب در نماز جمعه 20 شهريور 88، در يك پيش‌بيني الهي و معجزه‌گونه، چنين اتفاق بزرگي را پيش‎بيني كردند.




ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 13 اسفند 1390برچسب:امام خامنه ای,انتخابات,مشارکت مردم,پیش بینی,رهبران فتنه, | 19:38 | نویسنده : دخو |

میزان رای ملت است(؟) مسئله این است



تاريخ : پنج شنبه 13 اسفند 1390برچسب:میزان,ملت,امام,لیرالیسم, | 19:27 | نویسنده : دخو |

بسم الله الرحمن الرحیم

 

عزیزان من ؛ هرکس در مسائل جاری جهانی و مسائل کنونی انقلاب بصیرتی داشته باشد به روشنی می فهمد که انقلاب اسلامی ایران در حال حاضر از یک معبر دشوار و حساس و البته تعیین کننده در حال عبور است ، اگر بخواهیم این مسائل را درچند جمله خلاصه کنیم باید بگوییم در سطح جهان مراکز استکباری و صهیونیستی به این نتیجه قطعی رسیده اند که اگر نتوانند این انقلاب را در مرحله کنونی اش شکست بدهند ، به احتمال زیاد سر رشته کار را از دست داده و دیگر نخواهند توانست موج فزاینده بیداری اسلامی و حتی گرایش ملت های غیر مسلمان را به معنویت بلکه به مفاهیم معنوی اسلامی مهار کنند و این موج عظیم که دراین شانزده سال عمق کافی هم یافته است ، تهدیدی جدی علیه حاکمیت استکباری و مشخصاً علیه سلطه فرهنگی غربی خواهد بود .

 


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 12 اسفند 1390برچسب:, | 19:1 | نویسنده : دخو |

دخو:ما که نفهمیدیم .اگه شما فهمیدین به ما هم بگید

خوشحال می شیم.



تاريخ : جمعه 7 اسفند 1390برچسب:انتخابات,کاریکاتور,مجلس,, | 18:42 | نویسنده : دخو |
حجت الاسلام پناهیان در جمع جوانان حامی جبهه پایداری در شهرری؛
مصلحتی برای رأی ندادن به انقلابی‎ها وجود ندارد/ نماینده ای انتخاب کنید که دشمن از او بترسد/ پاسخ به ادعاي مطهري

شهرری قبله تهران است. این را رهبر معظم انقلاب فرموده اند و حقا که این دیار بارها نشان داده است که برازنده این لقب است. در انتخابات نیز تصمیم اهالی ری معمولا سرنوشت ساز بوده است و از این جهت است که در چند روز اخیر و حتی قبل از شروع زمان تبلیغات، رفت و آمد نامزدهای انتخابات مجلس به این شهر زیاد شده است. اما این‌بار جوانان سوم تیری ری جمع شده بودند تا از سخنان حجت‌الاسلام پناهیان توشه بصیرت بگیرند و در انتخابات پیش رو اصلح را انتخاب کنند.

ادامه ی گزارش در ادامه ی مطلب...




ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 5 اسفند 1390برچسب:انتخابات,انقلاب,علی مطهری,پناهیان, | 18:30 | نویسنده : دخو |

بدون شرح!!!!!!



تاريخ : جمعه 5 اسفند 1390برچسب:صدا و سیما,انتخابات,بد حجابی, | 18:14 | نویسنده : دخو |

دانلود کتاب به صورت فایل pdf

سلام.یه چند روزی بود مطلب جدید نگذاشته بودم.تا این که یه سری به کتابخونه ام زدم تا دوباره کتاب تمثیلی زیبای قلعه ی حیوانات نوشته ی جورج اورول را بخونم.

به نظرم رسید این کتاب که تازگی ها تو ایران کمیاب شده را برای دانلود بزارم.
این کتاب سرگذشت عده ای از حیوانات مزرعه است که بر ضد انسان ها قیام می کنند ولی بعد از قیام با مشکل جدید و خطرناک تری مواجه می شوند...
این کتاب با نثر ساده ای که داره تاثیر عمیقی بر روی مخاطب به جا می زاره مخصوصاً مخاطب ایرانی که مدام ماجراهای این داستان را با وضعیت اجتماعی-سیاسی موجود پس از انقلاب اسلامی مقایسه می کنه و دچار نوعی تضاد بین چیز هایی که واقعیت داره و چیز هایی که فکر می کنه واقعی هستند به وجود میاد.
این کتاب را گذاشتم نه برای این که در شما تاثیر بزاره بلکه می خوام تاثیر این گونه تفکرات را در محیط اطراف تجربه کنید تا بتوانید با مخاطراتی که برای خودتون و اطرافیانتون پیش میاد بهتر مقابله کنید.و متوجه بشین یه کتاب چقدر در تغییر یا تعدیل واقعیت نقش داره.پس لطف کنید اگه هنوز به اصالت و راستی این نظام که به قیمت فداکاری های بسیاری برپا شده مطمئن نشدید سراغ این دست مطالب که بدون منطق عقیده ی خود را تحمیل می کنند نروید.

در آخر حتما نظراتتون را با من در میان بگذارید.سپاسگزارم!!!!!!

 

 

 



تاريخ : چهار شنبه 27 اسفند 1390برچسب:قلعه ی حیوانات,جورج اورول,انقلاب, | 18:41 | نویسنده : دخو |