آداب مهمانی ماه رمضان از زبان حجت‌الاسلام قرائتی

روزه مردمان عادی، خودداری از نان و آب و امور شهوانی است؛ اما روزه افراد خاص الخاص، علاوه بر اینکه از گناهان دوری می‌کنند، دل خود را از هر آنچه غیر خدا باشد، خالی می‌کنند که این روزه، انسان را فرشته صفت می‌کند.

خبرگزاری فارس: آداب مهمانی ماه رمضان از زبان حجت‌الاسلام قرائتی

  به زودی شمیم ماه رمضان فضای کشور را عطرآگین می‌کند و مردم مسلمان همراه با آغاز ماه مهمانی خدا سعی خواهند کرد که از رحمت الهی به بهترین نحو استفاده کنند، روزه، نماز و شب‌زنده‌داری همراه با قرائت صحف آسمانی در یک ماه رمضان بهترین توشه‌‌ای است که می‌تواند به صیقل کردن روح انسان کمک کند، به همین منظور به آثار و برکات روزه از کتاب «دقایقی با قرآن» حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی نیم نگاهی خواهیم داشت که در پی می‌آید: 

 

*آثار و برکات روزه

«یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ کُتِبَ عَلَیْکُمُ الصِّیَامُ کَمَا کُتِبَ عَلَى الَّذِینَ مِن قَبْلِکُمْ لَعَلَّکُمْ تَتَّقُونَ»

ای کسانی که ایمان آورده‌اید! روزه بر شما مقرر شد، همان گونه که بر کسانی که پیش از شما بودند مقرر شده بود، باشد که پرهیزگار شوید.

مهمترین اثر روزه تقوا و خداترسی، در ظاهر و باطن است، روزه، یگانه عبادت مخفی است، نماز، حج، زکات و خمس را مردم می‌بینند؛ اما روزه دیدنی نیست. روزه، اراده انسان را تقویت می‌کند، کسی که یک ماه نان و آب و شهوت خود را کنترل کرد، می‌تواند نسبت به مال و ناموس دیگران نیز خود را کنترل کند. روزه، باعث تقویت عاطفه است، کسی که یک ماه مزه گرسنگی را چشید، درد‌ آشنا می‌شود و رنج گرسنگان را احساس و درک می‌کند، رسول خدا (ص) فرمودند: «روزه، نیمی از صبر است».

روزه مردمان عادی، خودداری از نان و آب و امور شهوانی است؛ اما در روزه خواص، علاوه بر اجتناب از مفطرات، اجتناب از گناهان نیز لازم است و روزه خاص الخاص، علاوه بر اجتناب از مفطرات و پرهیز از گناهان، خالی کردن دل از غیر خداست. روزه، انسان را فرشته صفت می‌کند، فرشتگانی که از خوردن و آشامیدن و شهوت بدورند.

 

*آداب مهمانی رمضان

«شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًی لِّلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِّنَ الْهُدَی وَالْفُرْقَانِ فَمَن شَهِدَ مِنکُمُ الشَّهْرَ فَلْیصُمْهُ وَمَن کَانَ مَرِیضًا أَوْ عَلَی سَفَرٍ فَعِدَّهٌٔ مِّنْ أَیامٍ أُخَرَ یرِیدُ اللّهُ بِکُمُ الْیسْرَ وَلاَ یرِیدُ بِکُمُ الْعُسْرَ وَلِتُکْمِلُواْ الْعِدَّهَٔ وَلِتُکَبِّرُواْ اللّهَ عَلَی مَا هَدَاکُمْ وَلَعَلَّکُمْ تَشْکُرُونَ»

ماه رمضان، ماهی است که قرآن در آن نازل شده است (و قرآن کتابی است که) هدایتگر مردم همراه با دلایل روشن هدایت و وسیله تشخیص حق از باطل است،‌ پس هر کس از شما این ماه را دریابد، باید روزه بگیرد و آن‌کس که بیمار یا در سفر باشد، روزهای دیگری را به همان تعداد روزه بگیرد، خداوند برای شما آسانی می‌خواهد و برای شما دشواری نمی‌خواهد (این قضای روزه) برای آن است که شما مقرر روزها را تکمیل کنید و خدا را بر اینکه شما را هدایت کرده، به بزرگی یاد کنید، باشد که شکرگزار شوید.

در وسائل الشیعه برای اخلاق روزه‌دار در ضمن روایت مفصلی می‌خوانی: «روزه‌دار باید از دروغ، ‌گناه، مجادله، حسادت، غیبت، ‌مخالفت با حق، فحش و سرزنش و خشم، طعنه و ظلم و مردم‌آزاری، غفلت، معاشرت با فاسدان، سخن چینی و حرام خواری، دوری کند و نسبت به نماز، صبر و صداقت داشته و به یاد قیامت توجه خاص داشته باشد.

شرط حضور در این مهمانی، فقط تحمل گرسنگی نیست، در حدیث می‌خوانیم: «کسی که از اطاعت رهبران آسمانی سرباز زند و یا در مسائل شخصی و خانوادگی با همسرش بدرفتار و نامهربان باشد و یا از تامین خواسته‌های مشروع او خودداری کند و یا پدر و مادرش از او ناراضی باشند، روزه او قبول نیست و شرایط این ضیافت را به جای نیاورده است».

روزه گرچه فوائد و منافع طبی از قبیل دفاع و از بین بردن مواد زاید بدن را دارد؛ اما سحرخیزی و لطافت روح و استجابت دعا در ماه رمضان چیز دیگری است و محروم واقعی کسی است که از این همه خیر و برکت محروم باشد.



تاريخ : جمعه 30 تير 1391برچسب:, | 12:46 | نویسنده : دخو |

چندی است که برخی منابع از بزرگ‌ترین رزمایش نظامی منطقه با حضور چهار کشور روسیه،‌ ایران، چین و سوریه خبر می‌دهند.

 

 

هنوز مقامی رسمی این خبر را تأیید نکرده است اما حدود دو هفته پیش یک مقام سوری که نام وی فاش نشد، اعلام کرد که رزمایش مشترکی با حضور این چهار کشور بزودی در خاک سوریه انجام می‌شود.

 

این خبر در همین حد باقی ماند تا اینکه اکنون جزئیات جدیدی از این رزمایش منتشر شده است.

 

بنا بر اعلام منابع مطلع، مقدمات این رزمایش این روزها بسرعت در حال فراهم کردن است. این منابع آن را بزرگ‌ترین رزمایش خاورمیانه می‌دانند.

 

بنا بر اعلام شام‌لایف، قرار است این رزمایش تا کمتر از یک ماه دیگر برگزار شود؛ یعنی اوایل ماه ژوئیه.

 

گفته می‌شود این رزمایش شامل نیروهای زمینی، دریای و هوایی و پدافند هوایی و موشکی می‌شود و چین موفق شده است موافقت رسمی مصر را برای عبور 12 ناو چینی از کانال سوئز بگیرد که حامل ادوات نظامی دریایی و هوایی خواهد بود که تا دو هفته دیگر به سواحل لاذقیه و طرطوس سوریه می‌رسد.

 

همزمان با این اقدام چین، ناو اتمی روسیه و ناو هواپیمابر و زیردریایی و مین‌روب روسیه و «نبردناو»ها و زیردریایی‌های ایران نیز وارد آب‌های سوریه خواهد شد.

 

بنا بر این گزارش، قرار است موشک‌های دفاع ساحلی و پدافند هوایی سوریه در این رزمایش آزمایش شود.

 

گفته می‌شود، 90 هزار نیروی نظامی از چهار کشور در این رزمایش حضور دارند و از 400 هواپیما و 1000 تانک و صدها موشک در این رزمایش استفاده خواهد شد.

 

 

 

این منبع خبری تاکید کرد که این رزمایش پس از پاکسازی کامل سوریه انجام خواهد شد؛ پاکسازی‌ای که هم‌اکنون چند روزی است در چندین شهر محل تجمع گروهک‌های مسلح آغاز شده است.

 

هنوز هیچ منبع رسمی در این چهار کشور برگزاری این رزمایش را تایید نکرده است.



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:رزمایش,ایران,چین,سوریه,روسیه,بلوک شرق,جنگ جهانی سوم, | 12:32 | نویسنده : دخو |

 

 

 

سلام.

امروز کلیپ زیبایی از آقای کوشکی براتون قرار دادم که به شدت توصیه می کنم که گوش کنید.مخصوصا کسانی که تمایلات ناسیونالیستی (چراغی که به خونه رواست به مسجد حرامه) دارند.

در قسمتی از این کلیپ استاد جمله ی "اول اتوبوس تهرانی بعد کلاشینکف لبنانی" را نقد می کنند.

 



 

يک کارشناس نظامي امريکايي مي‌گويد، در صورت حمله نظامي احتمالي اسرائيل به ايران، تهران مي‌تواند به سرعت ارتش رژيم اسرائيل را که با ميزان بالاي نارضايتي داخلي روبروست، تار و مار کند.جوانان اسرائيلي مي‌گويند که از شنيدن هراس‌افکني‌هاي مکرر خسته شده‌اند و ديگر هيچ يک از تهديدهاي رژيم ليکود را باور ندارند."
به گزارش جام جم آنلاين، «گوردون داف»، سردبير ارشد وترنز تودي (Veterans Today) در مقاله‌اي که در وب‌سايت پرس تي‌وي منتشر شد خاطرنشان کرد، در صورت حمله، ارتش اسرائيل به راحتي از سوي ايراني‌ها کنار زده خواهد شد، زيرا ارتش تل‌آويو توانايي اجراي عمليات لجستيک را ندارد و هم اکنون در داخل با مردمي روبروست که خواستار پايان خدمت وظيفه عمومي اجباري هستند.
 
وي گفت: "جوانان اسرائيلي مي‌گويند که از شنيدن هراس‌افکني‌هاي مکرر خسته شده‌اند و ديگر هيچ يک از تهديدهاي رژيم ليکود را باور ندارند."
 
داف افزود، بيش از ۵۰ درصد جوانان اسرائيلي از رفتن به خدمت سربازي که يهوديان ارتدوکس افراطي پيش‌تر از آن معاف شده‌اند، امتناع مي‌کنند.
 
داف نوشت: "در گفتگو با وابسته نظامي پيشين امريکا در اسرائيل، متوجه شدم که تنها يگان‌هاي کمي از ارتش اسرائيل درجه يک هستند و باقي يگان‌ها توانايي کمتري دارند."
 
وي تاکيد کرد که اسرائيل به خاطر هراس از ايران، ممکن است به هر تدبيري براي ورود ديگر کشورها به جنگ عليه ايران متوسل شود.
 
وي گفت: "اسرائيل احتمالا تلاش مي‌کند تا با حمله به نيروهاي امريکا در منطقه خليج فارس يا حمله به يکي از کشورهاي اروپايي عضو ناتو در مسابقات المپيک، تهاجم به ايران را تسريع بخشد... اطلاعات به شدت موثقي وجود دارد که مؤيد برنامه ريزي براي ترتيب دادن حمله‌اي به مسابقات المپيک است."
 
داف افزود: اسرائيل پس از حمله به کشتي امريکايي در خليج فارس يا المپيک لندن، از لابي قدرتمندش در امريکا و رسانه‌هاي بين‌المللي براي نکوهش ايران به اتهام ارتکاب اين حملات، استفاده خواهد کرد.
 
داف در پايان نتيجه گيري کرد: "در حالي که اقتصادهاي جهان در ورطه نابودي قرار دارند، هر گونه درگيري مهم به ويژه جنگي که پاي چين را به وسط بکشاند يا بدتر از آن امريکا در آن نقشي تجاوزگر ايفا کند و ارتش اسرائيل بار ديگر همراه واشنگتن باشد، به لحاظ تاريخي قابل تحمل نخواهد بود."

 



تاريخ : چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:ارتش اسرائیل,حمله ی اسرائیل به ایران,تهدید حمله به ایران, | 14:39 | نویسنده : دخو |
"یك سینه حرف موج زند در دهان ما"
من مي گويم شما انتقاد كنيد ، منتها انتقاد به معناى واقعى كلمه ، يعنى مبارزه و چالش خير و شر را نشان بدهيد تا معلوم شود كه اگر اين نقطه‌ى زشت و مردود در جامعه هست اما انگيزه‌اى براى رفع آن وجود دارد...
عصرایران - صبح چهارشنبه6/8/88 ؛ شماری از نخبگان جوان كشور مهمان رهبرانقلاب هستند تا سومین همایش ملی‌شان را بعد از این دیدار و گفتگو آغاز كنند.

ادامه ی مطلب را ببینید



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 20 تير 1391برچسب:امام خامنه ای و صدا و سیما,انتقاد از صدا و سیما,انتقاد سازنده از صدا و سیما, | 15:18 | نویسنده : دخو |

 جوان‌تر كه بودم، وقتي به «مزار شهدا» مي‌رفتم بيشترين جايي كه زمين‌گير مي‌شدم

قطعه‌ي «شهداي گمنام» بود. هميشه بايد مدت‌ها در بين قبور شهداي گمنام راه مي‌رفتم

و نوشته‌هاي روي قبورشان را بارها و بارها مي‌خواندم. نوشته‌هايي كه همگي يكسان بود

و مثل هم. شهرت: «آشنا». فرزند: «روح‌الله». تاريخ تولد: «22 بهمن» محل شهادت:

«راه كربلا» و... . جاذبه و كششي در اين «گمنامي» نهفته است كه حتي در «خوشنامي»

هم نيست.



 



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 19 تير 1391برچسب:سربازان گمنام,وزارت اطلاعات,شهدای گمنام, | 13:6 | نویسنده : دخو |

حبیب‌زاده:بستن تنگه هرمز از سوی ایران علیه کشورهای متخاصم غیر قانونی نیست

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) گفت: دولت ساحلی بر اساس کنوانسیون 1982 می‌تواند از عبور کشتی‌های کشورهایی که علیه کشور مزبور تحریم اقتصادی را بوجود آوردند، ممانعت به عمل آورد.

دخو:اگه اون زمانی که امام دستور زدن ناو های متجاوز به تنگه را دادن یه عده از ترس سرخ و سفید نمی شدن الآن بحثی سر این موضوع نبود.



تاريخ : یک شنبه 18 تير 1391برچسب:تنگه ی هرمز,بستن تنگه ی هرمز,تحریم اقتصادی, | 9:57 | نویسنده : دخو |

سلام.

در این کلیپ زیبا استاد نا آگاهی و کوتاهی شیعیان را در قبال امام عصر یادآور می شوند.حتما استفاده کنید. 

 



تاريخ : جمعه 16 تير 1391برچسب:استاد رائفی پور,شیعع,آخرالزمان,امام مهدی,امام عصر, | 9:29 | نویسنده : دخو |
خبرگزاری فارس: طرح مجلس ایران برای بستن تنگه هرمز قیمت نفت را افزایش داد
 

خبرگزاری فارس: رویترز اعلام کرد با تهیه پیش نویس طرح بستن تنگه هرمز در مجلس ایران قیمت جهانی نفت امروز حدود یک دلار افزایش یافت و به مرز 98 دلار در هر بشکه رسید.

ادامه ی مطلب را ببینید......................................................


 



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 13 تير 1391برچسب:تنگه ی هرمز,قیمت نفت,افزایش قیمت نفت,طرح مجلس برای بستن تنگه ی هرمز, | 12:15 | نویسنده : دخو |

اما هدف ما از ايجاد شبكه تلويزوني ويژه كودكان چيست ومهمتراز آن چه ابزاري براي تاثير گذاري در دست داريم.

واقعيت اين است كه ايجاد چنين شبكه اي قبل از اينكه در آن به مرحله توليد محتوي تاثير گذار نرسيده باشيم نه تنها تاثير مثبتي نخواهد داشت بلكه عملا بازي در ميدان وزمين خودي مي باشد . بايد واقعيت ها را پذيرفت در حال حاضر محتوي برنامه هاي كودك ونوجوان ما تهي و خالي از مفاهيم و ارزشهاست. در اين حوزه هنوز به خود كفايي محتوي و تاثير گذار نرسيده ايم چرا كه محتوي برنامه هاي كودك ونوجوان شبكه هاي مختلف صدا و سيما نشان مي دهد كه اكثر برنامه ها توليد كمپاني هاي خارجي است.

ادامه ی مطلب را ببینید.................................



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 12 تير 1391برچسب:انیمیشن,صدا و سیما,ارزش ها,مفاهیم انقلاب,شبکه ی کودکان, | 15:18 | نویسنده : دخو |


 

من همسن و سال پسر تو هستم ،

تو همسن و سال پدر من هستی.

پسر تو درس می خواند و کار نمی کند،

من کار می کنم و درس نمی خوانم.

پدر من نه کار دارد ، نه خانه،

تو هم کاری داری هم خانه ، هم کارخانه ؛

من در کارخانه ی تو کار می کنم.

و در اینجا همه چیز عادلانه تقسیم شده است:

سود آن برای تو ، دود آن برای من.

من کار می کنم ، تو احتکار می کنی.

من بار می کنم ،تو انبار می کنی.

من رنج می برم، تو گنج میبری.

من در کارخانه ی تو کار میکنم.

و در اینجا هیچ فرقی بین من و تو نیست:

وقتی که من کار می کنم، تو خسته می شوی،

وقتی که من خسته می شوم ، تو برای استراحت به شمال می روی،

وقتی که من بیمار می شوم ،تو برای معالجه به خارج می روی.

من در کارخانه ی تو کار می کنم.

و در اینجا همه کارها به نوبت است:

یک روز من کار می کنم، تو کار نمی کنی،

روز دیگر تو کار نمی کنی ، من کار می کنم.

من در کارخانه ی تو کار می کنم

کارخانه ی تو بزرگ است.

اما کارخانه ی تو هر قدر هم بزرگ باشد،

از کارخانه ی خدا که بزرگتر نیست.

کارخانه ی خدا از کارخانه ی تو و از همه ی کارخانه ها بزرگتر است.

و در کارخانه ی خدا همه ی کارها به نوبت است،

در کارخانه ی خدا همه چیز عادلانه تقسیم می شود.

در کارخانه ی خدا ، همه کار می کنند.

در کارخانه ی خدا ، حتی خدا هم کار می کند.


قیصر امین پور



تاريخ : یک شنبه 11 تير 1391برچسب:شعر,قیصر امین پور,بپه های بالاشهر,بچه های پایین شهر,کارخانه,ظلم, | 16:13 | نویسنده : دخو |

 رجا نیوز: «دلیل واقعی حمایت روسیه از بشار اسد چیست؟»، «آیا روسیه تا آخر خط از سوریه حمایت می کند؟»، «آیا پوتین نهایتا بر سر سوریه با غرب معامله خواهد کرد؟»، «اساسا میزان نفوذ روسیه در سوریه چقدر است؟»، «آیا اگر حمایت روس ها نباشد، بشار اسد ساقط می شود؟» اینها و چندین سؤال این چنینی، پرسش هایی هستند که در موضوع بحران سوریه خودنمایی می کنند و یافتن پاسخ آنها به فهم ماجرا کمک شایانی خواهد کرد. نضال حماده، تحلیل گر برجسته و مطرح لبنانی اخیرا در مطلبی ، سعی کرده به برخی از این پرسش های جواب دهد. نظر به اهمیت موضوع و تحلیل های خواندنی حماده، ترجمه کامل نوشته او را تقدیم می کنیم:

 




ادامه مطلب

سلام به دوستان عزیز.

چند وقتی است تیتر بسیاری از وبلاگ ها و وب سایت ها آهنگ جدید شاهین نجفی(یا به قول دوستان نجسی) و حکم ارتداد وی است.

واقعیت این است که تا هنگامی که مراجع به صورت واضح حکم اعدام او را صادر نکرده اند اعلام ارتداد وی و مخالفت های شدید اللحن با او ، آب به آسیاب دشمن ریختن است و نتیجه اش این معروفیت کاذبی است که شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی را پر کرده است.

از همه ی کسانی که با این دست (به اصطلاح) هنرمندان مخالفند می خواهم که دست از کپی کردن مطالب مربوط به نجفی بردارند و بیش از این او را جدی نگیرند.

فراموش نکنیم که بدترین مجازات فراموش شدن است.



تاريخ : سه شنبه 6 تير 1391برچسب:شاهین نجفی,آهنگ آی نقی,فراموشی,مجازات,شاهین نجسی,تابو شکنی,ارتداد, | 22:43 | نویسنده : دخو |
 
 
 
 
 
 

 
حوادث روز قدس، 13 آبان و عاشورای 88، از جمله اتفاقاتی بود که تصویر واقعی فتنه‌گران را به طرف‌داران بی‌خبر از همه‌ جای ایشان نشان داد و افکار عمومی متوجه شد که همه‌ی ادعاها و تهمت‌های فتنه‌گران، دروغی بیش نیست و غبار فتنه به سمت نشستن رفت. اما این‌بار و برخلاف موج اول فتنه که هزینه‌ی برطرف شدن آن، شهادت آیت‌الله بهشتی و یارانشان بود، شاهد چنین هزینه‌ی گزافی نبودیم و...
 
 
ادامه ی مطلب را ببینید..................................................................................

 



ادامه مطلب

فرمان تاریخی امام (ره) درباره ی سلمان رشدی:

بسمه تعالي انا لله و انا اليه راجعون به اطلاع مسلمانان غيور سراسر جهان مي‌رسانم مؤلف کتاب «آيات شطاني‌» که عليه اسلام و پيامبر و قرآن، تنظيم شده است، همچنين ناشرين مطلع از محتواي آن، محکوم به اعدام مي‌باشند. از مسلمانان غيور مي‌خواهم تا در هر نقطه که آنان را يافتند، سريعا آنها را اعدام نمايند تا ديگر کسي جرأت نکند به مقدسات مسلمين توهين نمايد و هر کس که در اين راه کشته شود، شهيد است ان شاء الله. ضمناَ اگر کسي دسترسي به مؤلف کتاب دارد ولي خود قدرت اعدام او را ندارد، او را به مردم معرفي نمايد تا به جزاي اعمالش برسد. والسلام عليکم و رحمة الله وبرکاته روح الله الموسوي الخميني 29 بهمن 1367/ 11 رجب

کلیپ زیر مختصری از زندگی رشدی مرتد است.

 



تاريخ : دو شنبه 5 تير 1391برچسب:سلمان رشدی,قدرت مرجعیت شیعه,فرمان تاریخی امام,زندگی سلمان رشدی, | 15:11 | نویسنده : دخو |

خبرگزاری فارس: اوباما:به مرسی تبریک می گویم، شفیق هم در صحنه بماند
 
اوباما:به مرسی تبریک می گویم، شفیق هم در صحنه بماند

خبرگزاری فارس: روز گذشته چند ساعت پس از اعلام پیروزی نامزد اسلامگرایان در انتخابات مصر، باراک اوباما در تماس تلفنی با وی، انتخاب مرسی به سمت ریاست‌جمهوری را تبریک گفت.


به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته در تماس تلفنی با محمد مرسی رئیس‌جمهور جدید مصر، پیروزی وی در انتخابات را تبریک گفت. اوباما همچنین در تماس با احمد شفیق رقیب شکست خورده مرسی و آخرین نخست‌وزیر مبارک، وی را به ادامه حضور در صحنه سیاسی مصر تشویق کرد.

در بیانیه رسمی کاخ سفید در این رابطه آمده است: رئیس‌جمهور بر ادامه حمایت آمریکا از روند انتقالی مصر به دموکراسی و همچنین ایستادن در کنار مردم مصر تا زمان تحقق وعده‌های انقلابشان، تاکید کرده است.

در اعلامیه رسمی دیگری نیز که در رابطه با مکالمه اوباما و شفیق منتشر شده، آمده: رئیس‌جمهور بر علاقه خود به همکاری با رئیس‌جمهور جدید مصر و تمام گروه‌های سیاسی در جهت پیشبرد علایق مشترک بین آمریکا و مصر، تصریح کرد.

شفیق به آمریکا قول داده است که اجازه ندهد مصر تحت حکومت اسلامگرایان، به دوره سیاه خود بازگردد.

دخو:باید به مرسی تسلیت گفت.چون اگر واقعا به دنبال حکومت اسلامی باشد از همین ساعت باید فکر حکومت بی دغدغه را از سرش بیرون کند و هر لحظه منتظر خطر باشد.

 



تاريخ : دو شنبه 5 تير 1391برچسب:اوباما,انتخابات مصر,مرسی,شفیق,اسلامگرایان, | 9:17 | نویسنده : دخو |

 

 

 

سلام.این آهنگ بسیار زیبا را تقدیم می کنم به همه ی فرزندان شهید.نام و راهشان جاودانه باد.

 
 
 
 
 


 

 

 



تاريخ : یک شنبه 4 تير 1391برچسب:دانلود آهنگ لالایی,فرزند شهید,علی احمدی روشن,آرمیتا رضایی نژاد,دانشمند هسته ای, | 17:30 | نویسنده : دخو |

 

اوباما به مردم ایران پیام دوستی می‎دهد؛ اَپل به فارسی‌زبانان امریکا جنس نمی‎فروشد!

گزارش تصویری در رجا نیوز

اندک زمانی پس از سوگواری مفصل برخی شیفتگان وطنی محصولات اپل برای مرحوم "استیو جابز" و برگزاری هفته و دهه و چله در سوگ وفات موسس شرکت اپل توسط این شیفتگان وطنی در فضای مجازی، مسئول فروشگاه شرکت آمریکایی «اپل» به دلیل فارسی صحبت کردن دو نفر از مشتریان خود، از فروش محصولات این شرکت به آن‌ها خودداری کرد. این مساله که با اعتراض گسترده سایر مشتریان هم روبرو شد، جنجال زیادی در رسانه‌های جهانی ایجاد کرد و افکار عمومی جهان، آمریکا را به اعمال مواضع نژادپرستانه علیه مردم متهم کردند.

ادامه در ادامه ی مطلب......................................................

 



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 4 تير 1391برچسب:استیو جابز,اپل,پیام نوروزی اوباما,دوستی اوباما,اعتراض فارسی زبانان آمریکا, | 9:9 | نویسنده : دخو |


نامه انجمن‌های اسلامی دانشجویان به وزیر ورزش:
با وجود گرانی‌های اخیر هزینه‌های سنگین برخی باشگاه‌های فوتبال چه توجیهی دارد؟

خبرگزاری فارس: انجمن‌ اسلامی ۶ دانشگاه کشور طی نامه‌ای به وزیر ورزش نسبت به پرداخت پول‌های هنگفت توسط برخی باشگاه‌های فوتبال انتقاد کردند.

متن نامه:

جناب آقای عباسی وزیر محترم ورزش و جوانان

سلام‌علیکم؛

آنچه که ما را بر آن داشت تا دست به قلم شده و مطالبی را به جنابعالی گوشزد کنیم. برخی از اتفاقات و رویدادهایی کاملا بیگانه با فرهنگ اسلامی-ایرانی ما است که حول یکی از پر طرفدارترین رشته‌های ورزشی یعنی فوتبال در جامعه به وقوع می‌پیوندد.

ادامه ی نامه در ادامه ی مطلب..............................................................

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 3 تير 1391برچسب:فوتبال,گرانی,وزیر ورزش,انجمن های اسلامی دانشگاه ها,مرغ, | 14:43 | نویسنده : دخو |

از مردم دنیا سوال جالبی پرسیده شد.
سؤال از این قرار بود : نظرخودتان را راجع به راه حل کمبود غذا در سایر کشورها صادقانه بیان کنید ؟
و جالب اینکه کسی جوابی نداد .


چون در آفریقا کسی نمی دانست \'غذا\' یعنی چه ؟

در آسیا کسی نمی دانست \'نظر\' یعنی چه ؟

در اروپای شرقی کسی نمی دانست \'صادقانه\' یعنی چه ؟

در اروپای غربی کسی نمیدانست \'کمبود\' یعنی چه ؟


و در آمریکا کسی نمی دانست \'سایر کشورها\' یعنی چه ؟؟؟؟!!!!

منبع:     http://husein.blogfa.com



تاريخ : جمعه 2 تير 1391برچسب:آمریکا,حقوق بشر,نظام سلطه,نظم نوین جهانی, | 10:33 | نویسنده : دخو |