شبكه خبري سلطنتي انگلستان (BBC) در اقدامي همسو با انتشار ويدئوي موهن توسط دولت آمريكا، با سلمان رشدي مرتد به مصاحبه نشست. رشدي در اين مصاحبه ضمن اذعان به شرايط سخت زندگي اش پس از فتواي تاريخي حضرت امام خميني(ره)، آن دوران را وحشت بار خواند.

به گزارش کیهان، بي بي سي در ادامه از قول سلمان رشدي تصريح مي كند كه: «تنها با روي كار آمدن اصلاح طلبان در ايران بود كه او احساس كرد مي تواند به زندگي عادي برگردد.» زماني كه «سيدمحمد خاتمي، رئيس جمهور ايران در مصاحبه اي در ژوئن 2001 گفت كه ماجراي سلمان رشدي از نظر او «موضوعي خاتمه يافته» است.»

اين اظهارات مي تواند مدال افتخار(!) ديگري بر سينه اصلاح طلبان باشد تا پس از آنكه شيمون پرز آنها را «بزرگترين سرمايه اسرائيل» خواند؛ اين بار سلمان رشدي مرتد آنان را «دليل آرامش» خود بخواند!



تاريخ : چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:سلمان رشدی,فیلم بی گناهی مسلمانان,مدال افتخاری برا اصلاح طلبان, | 10:3 | نویسنده : دخو |

خبرگزاری فارس: از محکومیت مجله فرانسوی تا عدم تلاش برای حذف فیلم موهن

 فارس از معیارهای دوگانه آزادی بیان در غرب گزارش می‌دهد

از محکومیت مجله فرانسوی تا عدم تلاش برای حذف فیلم موهن

خبرگزاری فارس: معیارهای دوگانه آزادی بیان در غرب ساعتی پیش آشکارتر شد. یک نشریه فرانسوی به‌خاطر نشر عکس‌های عروس ملکه انگلیس محکوم شده درحالی که هیچ تلاشی در غرب برای حذف فیلم موهن آمریکایی صورت نگرفته است.

ادامه ی مطلب را ببینید.................................

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:حقوق بشر برای همه,رویکرد دوگانه ی غرب در قبال آزادی, | 17:34 | نویسنده : دخو |

خبرگزاری فارس: آقای خاتمی! نقد اصلاحات پیشکش؛ با فتنه مرزبندی کنید

 آقای خاتمی! نقد اصلاحات پیشکش؛ با فتنه مرزبندی کنید

خبرگزاری فارس: دور جدیدی از فعالیت‌های اصلاح‌طلبان برای آنچه که آنان «ایجاد تمهید برای گشایش فضا» می‌خوانند، روز

گذشته با انتشار اظهارات سید محمد خاتمی ظهور و بروز یافت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، دور جدیدی از فعالیت‌های اصلاح‌طلبان برای آنچه که آنان «ایجاد تمهید برای گشایش فضا» می‌خوانند، روز گذشته با انتشار اظهارات «سید محمد خاتمی» در جمع تعدادی از اعضای کانون فرهنگی یاران امام موسی صدر ظهور و بروز یافت.

سید محمد خاتمی در اظهارات خود با ادعای دلزدگی مردم، خواستار گشودن فضا برای اصلاح‌طلبان شد و گفت: اصلاح‌طلبان برای نقد اصلاحات نیازمند گشایش فضا هستند.

ادامه ی مطلب را ببینید......................................................................



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:خاتمی,فتنه ی سبز,اصلاحات, | 17:28 | نویسنده : دخو |

 نتانیاهو: مرسی حتی از به زبان آوردن کلمه «اسرائیل» خودداری می‌کند

خبرگزاری فارس: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به شدت از بی‌اعتنایی «محمد مرسی» رئیس‌جمهور مصر به وی عصبانی است، اعلام کرد که مرسی حتی از به زبان آوردن کلمه «اسرائیل» خودداری می‌کند.

خبرگزاری فارس: نتانیاهو: مرسی حتی از به زبان آوردن کلمه «اسرائیل» خودداری می‌کند


تاريخ : یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, | 15:15 | نویسنده : دخو |

 

توسط مردم پاکستان صورت گرفت
تعیین جایزه برای کشتن سازنده فیلم موهن آمریکایی

خبرگزاری فارس: مردم مسلمان پاکستان در ادامه اعتراضات خود نسبت به ساخت فیلم موهن آمریکایی، برای کشتن سازنده این فیلم جایزه تعیین کردند.

 

خبرگزاری فارس: تعیین جایزه برای کشتن سازنده فیلم موهن آمریکایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در پیشاور، تظاهرات گسترده مردم مسلمان این شهر در اعتراض به ساخت و انتشار فیلم موهن آمریکایی همچنان ادامه دارد.

پایگاه خبری «تریبون» پاکستان با انتشار خبر فوق از قول «عبدالاکبر چیترالی» رئیس «جماعت اتحادالعلما» در ایالت «خیبرپختونخواه» نوشت: علما و مسلمانان پاکستانی برای فردی که بتواند سازنده این فیلم موهن را بکشد جایزه 100 هزار دلاری تعیین کرده‌اند.

وی که در تظاهرات عظیم مردم در پیشاور سخنرانی می‌کرد خطاب به دولتمردان پاکستان عنوان داشت: در صورتیکه آمریکا انتشار این فیلم را متوقف نسازد باید سفیر این کشور را از خاک پاکستان اخراج کنند.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات ضمن به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل اعلام کردند: آمریکا و صهیونیسم جهانی سعی دارند مسلمانان را به افراط‌گرایی و گرایش به تروریسم متهم کنند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که تجار و کسبه این شهر نیز محل کسب و کار خود را تعطیل کرده و با خروش خاصی در این تظاهرات اعتراض‌آمیز شرکت کردند.

گفته می‌شود که اصناف، احزاب، دانشجویان و جامعه وکلای شهر پیشاور نیز حضوری پررنگ در تجمعات اعتراض‌آمیز نسبت به انتشار این فیلم موهن آمریکایی دارند.

از زمان انتشار خبر ساخت این فیلم شنیع، مردم مسلمان پاکستان تظاهرات و تجمعات گسترده‌ای را در سرتاسر این کشور به راه انداخته و مراتب خشم و نفرت خود را نسبت به آمریکا، غرب و سازندگان این فیلم اعلام داشتند.




اگر چه روز من و روزگار می گذرد
دلم خوش است که با یاد یار می گذرد

چقدر خاطره انگيز و شاد و رويايي است 
قطار عمر که در انتظار مي گذرد



به ناگهانيِ يک لحظه عبور سپيد 
خيال مي کنم آن تک سوار مي گذرد



کسي که آمدني بود و هست، مي آيد
بدين اميد، زمستان، بهار، مي گذرد



نشسته ايم به راهي که از بهشت اميد 
نسيم رحمت پروردگار مي گذرد



به شوق زنده شدن، عاشقانه مي ميرم 
دو باره زيستنم زين قرار مي گذرد



همان حکايت خضر است و چشمه ظلمات 
شبي که از بَرِ شب زنده دار مي گذرد



شبت هميشه شب قدر باد و، روزت خوش 
که با تو روز من و روزگار مي گذرد
 
 
نقل از montazeranmontazer.blogfa.com



تاريخ : یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, | 14:59 | نویسنده : دخو |

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله العزیز الحکیم: یُریدونَ لِیُطفِئوا نورَاللهِ بِاَفواهِهِم واللهُ مُتِمُّ نورِه وَلوکَرِهَ الکافِرون

ملت عزیز ایران؛ امت بزرگ اسلام

دست پلید دشمنان اسلام بار دیگر با اهانت به پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم کینه ی عمیق خود را آشکار ساخت و با اقدامی جنون آمیز و نفرت انگیز، خشم مجموعه‌های خبیث صهیونیستی را از تلألؤ روزافزون اسلام و قرآن در جهان کنونی نشان داد. در روسیاهی عاملان این جنایت و گناه بزرگ همین بس که مقدس‌ترین و نورانی‌ترین چهره میان مقدسات عالم را آماج یاوه‌های مشمئز کننده ی خویش ساخته‌اند.

پشت صحنه ی این حرکت شرارتبار، سیاست‌های خصمانه ی صهیونیسم و امریکا و دیگر سران استکبار جهانی است که به خیال باطل خود می‌خواهند مقدسات اسلامی را در چشم نسل‌های جوان در دنیای اسلام از جایگاه رفیع خود فروافکنده و احساسات دینی آنان را خاموش کنند. اگر از حلقه‌های قبلی این زنجیره ی پلید یعنی سلمان رشدی و کاریکاتوریست دانمارکی و کشیش‌های امریکایی آتش زننده قرآن حمایت نمی‌کردند و ده‌ها فیلم ضد اسلام را در بنگاههای وابسته به سرمایه داران صهیونیست سفارش نمی‌دادند، امروز کار به این گناه عظیم و غیرقابل بخشش نمی‌رسید. متهم اول در این جنایت، صهیونیسم و دولت امریکا است. سیاستمداران امریکا اگر در ادعای دخالت نداشتن خود صادقند باید عاملان این جنایت شنیع و پشتیبانان مالی آن را که دل ملت‌های مسلمان را به درد آورده‌اند، به مجازات متناسب با این جرم بزرگ برسانند.

برادران و خواهران مسلمان در سراسر جهان نیز بدانند که این حرکات مذبوحانه ی دشمنان در برابر بیداری اسلامی، نشانه ی عظمت و اهمیت این خیزش و مبشّر رشد روزافزون آن است، والله غالبٌ علی امره

http://www.ana.ir/photo/2012-09-13/091525FlagBurn.jpg

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1390/07/14/13900714181848_PhotoL.jpg



تاريخ : جمعه 24 شهريور 1391برچسب:, | 1:8 | نویسنده : دخو |
فیلمی که بی‌بی‌سی و نیویورک تایمز حذف کردند
 
لینک خبر و فیلم مستند:http://www.ammarname.ir/link/16315

فیلم مستندی که روزنامه نیویورک تایمز و شبکه بی‌بی‌سی مدت کوتاهی در پایگاه اینترنتی خود قرار دادند، نشان می‌دهد که تروریست‌های سوری چطور از اسرای جنگی به عنوان عامل انتحاری استفاده می‌کنند.

 به گزارش فارس به نقل از پایگاه «گلوبال ریسرچ»، شبکه بی‌بی‌سی و روزنامه نیویورک تایمز ویدئویی را که بخشی از فعالیت‌های غیرانسانی تروریست‌های سوری را نمایش می‌داد، حذف کردند. در این ویدئو، گروهک‌های تروریستی یکی از گروگان‌های خود را که قبلا شکنجه شده است، فریب داده و از وی به عنوان عامل انتحاری استفاده می‌کنند.
 
به نوشته گلوبال ریسرچ، حذف این ویدئو تعمدا و به دستور دستگاه سانسور دولت‌های آمریکا و انگلیس انجام گرفته است. در این ویدئو مشاهده می‌کنیم که تروریست‌های مورد حمایت آمریکا، مرتکب جنایت جنگی می‌شوند.
 
بی‌بی‌سی‌ پیش از این هم اقدامات مشابهی انجام داده بود و به عنوان نمونه ویدئوهای مربوط به گزارش ضرب‌وجرح یک دختر 16 ساله به دست پلیس انگلیس و همچنین مستندی در مورد برنامه‌ سری تسلیحات هسته‌ای اسرائیل را از سایت خود حذف کرده بود.
 
در ویدئویی که اخیرا بی‌بی‌سی و نیویورک تایمز اقدام به حذف آن کردند، در ابتدا می‌بینیم که تروریست‌های سوری در حال جاسازی بمبی در یک کامیون هستند. به گفته گزارشگر بی‌بی‌سی، هدف تروریست‌ها انفجار این بمب در یک ایست بازرسی پلیس سوریه در ورودی شهر حلب است.
 
این فیلم را یکی از گزارشگران نیویورک‌تایمز در مدت همراهی 5 روزه خود با تروریست‌های سوری که تحت عنوان ارتش آزاد سوریه فعالیت می‌کنند، ضبط کرده است.
 
 
این تروریست‌ها در خانه یکی از فرماندهان پلیس سوریه که خانه وی اکنون در مناطق درگیر قرار گرفته و به همین جهت تخلیه شده، استقرار یافته‌اند. آنطور که این تصاویر نشان می‌دهد، دیدن عکس‌های خانوادگی این فرمانده پلیس، یکی از تفریح‌های رهبر این گروه تروریستی است.
 
در ادامه می‌بینیم که اعضای این گروهک فردی را که ادعا می‌کنند از افراد وفادار به دولت سوریه است، به اسارت گرفته‌اند.
 
گزارشگر بی‌بی‌سی می‌گوید که گروهک‌های تروریستی شب پیش از ضبط تصاویر، این فرد را مورد ضرب و جرح قرار داده‌اند.
 
اما اعضای این گروه که قصد دارند از این فرد استفاده ابزاری کنند، در شب بعد تلاش می‌کنند تا با خوش رفتاری‌هایی نظیر تعارف کردن سیگار و دادن امکان استحمام به وی، به او القا کنند که به زودی قرار است در جریان مبادله اسرا، آزاد شود.
 
آنها به این فرد تمام مواردی را که باید رعایت کند گوشزد می‌کنند. به او گفته می‌شود که نترسد و کامیون را مستقیما به سمت ایست بازرسی جاده‌ای براند. اما هیچ‌کس به او نمی‌گوید که در این کامیون بمبی 300 کیلویی جاسازی شده است.
 
به گفته گزارشگر بی‌بی‌سی، تروریست‌ها قصد دارند این بمب را پس از آنکه به مقر ایست بازرسی نزدیک شد، با کنترل از راه دور منفجر کنند. در حقیقت این فرد فریب داده شده و از وی به عنوان یک عامل انتحاری استفاده می‌شود.
 
البته گزارشگر بی‌بی‌سی در نهایت مدعی می‌شود که این عملیات با شکست مواجه شده، چراکه چاشنی بمب عمل نکرده و این بمب منفجر نشده است.
 
«گوردن کوررا» گزارشگر بی‌بی‌سی در پایان این ویدئو اذعان می‌کند که این عمل یک جنایت جنگی است و می‌گوید: «استفاده از زندانیان به عنوان عامل انتحاری، قطعا یک جنایت جنگی است».
 

کد خبر:137006 -



تاريخ : دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:ارتش آزاد سوریه,آزار اسرا,عامل انتحاری, | 13:0 | نویسنده : دخو |



تاريخ : یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:آزادی,گلشیفته فراهانی,پارا اولمپیک,عروس ملکه, | 16:11 | نویسنده : دخو |

 مردانگی به قد و هیکل نیست
میتوانی پادشاه حجاز باشی و سایزت در حد گاو باشد و غیرتت در حد سیب زمینی
میتوانی کودکی نحیف و کم توان باشی با دلی دریایی و غیرتی مردانه



تاريخ : شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, | 20:23 | نویسنده : دخو |

 



تاريخ : شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, | 20:12 | نویسنده : دخو |

 



تاريخ : جمعه 17 شهريور 1391برچسب:گشت ارشاد, | 20:25 | نویسنده : دخو |

 



تاريخ : پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:نخبگان, | 14:31 | نویسنده : دخو |


دانشجوي مهندسي مكانيك بود در دانشگاه بيروت. با حالتي متأثر از اوضاع داخلي ايران پرسيد. من از پاسخ طفره رفتم. برايم دشوار بود كه نگراني و ناراحتي ام را ابراز كنم. به او گفتم يك چيز را مراقب باشيد. ما از برخي اصولمان تنازل كرده ايم و علتش هم عافيت طلبي پس از جنگ تحميلي است. شما مراقب باشيد تا فرار صهيونيست ها را آغاز عافيت طلبيتان قرار ندهيد. خنديد و گفت حواسمان جمع است، ما هميشه درمبارزه ايم.

 

http://previous.presstv.ir/photo/20101128/ysalehi20101128165318513.jpg

ظهر آن روز با سيد حسن نصرالله ديدار داشتيم. اولين بار بود كه او را مي ديدم و اولين بار كه عظمت و عمق اقتدار امام(ره) را درك مي كردم. گفتگويمان با سيد دو ساعت به طول انجاميد. در تمام مدت سخن گفتنش، اعتماد به نفس و نشاط معنوي در فضا موج ميزد؛ اما بحث به جايي رسيد كه همه براي فرار از شرم نگاه همديگر، سرمان پايين افتاد. عرق بر چهره ي سيد حسن نشسته بود و از اينكه ايران آماج وسوسه هاي امريكايي اصلاح طلبان قرار گرفته گلايه ميكرد. تكيه ي سيد حسن بر اين بود كه هرگاه كوچكترين مسأله اي در ايران بوجود مي آيد، كل جريانهاي مبارز و ضد اسرائيلي روحيه شان را از دست مي دهند. به ما توصيه ميكرد كه سعي كنيم نگذاريم ماجراهاي داخلي ايران دستمايه ي رفتن آبروي جنبش بيداري اسلامي در جهان بشود كه ضعف داخلي ايران مساوق تشديد فشارها بر مبارزان و آغاز دوباره ي كشتارهاست؛ و البته اين توصيه را نه يك رهنمود كليشه اي كه يك ضرورت تاريخي براي جهان اسلام مي دانست.

نقل از http://husein.blogfa.com/

 



تاريخ : پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:سید حسن نصر الله,عافیت طلبی,بشار اسد,امام خامنه ای,نزول از ارزش ها, | 13:40 | نویسنده : دخو |

 

گزارش مشروح فارس از نخستین روز ‌کنفرانس بین‌المللی مقاومت اسلامی‌

‌هشدار صریح نصرالله به اسراییل/‌صیانت از سوریه در اولویت مقاومت

خبرگزاری فارس: ‌کنفرانس بین‌المللی مقاومت اسلامی با حضور 11 کشور خارجی و مقامات ارشد ایرانی در اصفهان در حال برگزاری است‌.



تاريخ : پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:سید حسن نصر الله,جنگ داخلی سوریه,صیانت از سوریه,بشار اسد,امام خامنه ای, | 13:29 | نویسنده : دخو |

گفتند طنزه اما شاید جدیه ! کی میدونه ؟


مردان قبيله سرخ پوست از رييس جديد مي‌پرسند:«آيا زمستان سختي در پيش است؟»

رييس جوان قبيله که هيچ تجربه‌اي در اين زمينه نداشت، جواب ميده «براي احتياط بريد هيزم تهيه کنيد»

بعد ميره به سازمان هواشناسي کشور زنگ ميزنه: «آقا امسال زمستون سردي در پيشه؟»

پاسخ: «اينطور به نظر مياد»

پس رييس به مردان قبيله دستور ميده که بيشتر هيزم جمع کنند و براي اينکه مطمئن بشه يه بار ديگه به سازمان هواشناسي زنگ ميزنه: «شما نظر قبليتون رو تاييد مي کنيد؟»

 پاسخ: «صد در صد»

رييس به همه افراد قبيله دستور ميده که تمام توانشون رو براي جمع آوري هيزم بيشتر صرف کنند.
بعد دوباره به سازمان هواشناسي زنگ ميزنه: «آقا شما مطمئنيد که امسال زمستان سردي در پيشه؟»

پاسخ: «بگذار اينطوري بگم؛ سردترين زمستان در تاريخ معاصر!!!»

رييس: «از کجا مي دونيد؟»

پاسخ: «چون سرخ پوست ها ديوانه وار دارن هيزم جمع مي کنن!! »

 

بعد نوشت :

حالا این وضعیت ما شده توی این وا نفسای تحریم

یه مدیر و چند تا از .... هی میگند که ای بابا ما داریم در شرایط شعب ابی طالب سر میکنیم


اونوقت دلیل و مدرک هم می دهند که این گرانی ها و سکه و ...


بعد شما می بینید یهو یک کنفرانس در این حد توی ایران اتفاق میفته بعدش کلا" شرایط بورس رو تو روز اول بازگشاییش عوض میکنه . تازه چند تا کشور هم می گند که نفت هم میخریم به تحریم ایران هم توجه نمیکنیم


ای کاش تحلیل اون استاد که میگفت از 6 ما فقط 4 ماه دیگه مونده که تحریم بدتری وارد بشه نسبت به شرایط گذشته باشه نه این شرایط !

 

نقل از http://www.fater-313.blogfa.com

 



تاريخ : چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:شعب ابی طالب,تحریم اقتصادی,گرانی,امام خامنه ای, | 12:56 | نویسنده : دخو |

خبرگزاری فارس: به آموزش و فراگیری علوم عقلی اعم از فلسفه و کلام اهتمام شود
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اعضای شورای عالی حوزه های علمیه:
به آموزش و فراگیری علوم عقلی اعم از فلسفه و کلام اهتمام شود

خبرگزاری فارس: رهبر معظم انقلاب مبنای اصلی کار در حوزه های علمیه را تربیت فقیه خواندند و فرمودند: لازم است در کنار توجه به این مبنای اصلی به آموزش و فراگیری علوم عقلی اعم از فلسفه و کلام نیز اهتمام شود.




تاريخ : چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:فلسفه,علوم عقلی,کلام,امام خامنه ای,آقا, | 12:50 | نویسنده : دخو |
روايت روزنامه صهيونيستي از نامه محرمانه آمريكا به ايران
ما‌هيچ كاره‌ايم! اگر اسرائيل‌حمله كرد جوابش را به خودش‌بدهيد!

روزنامه صهيونيستي 'يديعوت آحرونوت ' از ارسال نامه محرمانه آمريكا به ايران خبر داد.

به گزارش رجانيوز، اين روزنامه صهيونيستي در مطلبي عنوان كرد كه  آمريكا در روزهاي اخير با ارسال نامه‌اي محرمانه به ايران تاكيد كرده است كه واشنگتن از حمله تل آويو به تاسيسات هسته‌اي ايران حمايت نمي‌كند و در آن مشاركت نخواهد كرد .

بر اساس اين گزارش تاثیرات برگزاری اجلاس سران کشورهای غیر متعهد در تهران خیلی زودتر از آنکه انتظار می‌رفت و حتی پیش از پایان رسمی این اجلاس در تهران علنی شد و در حالی که سران 120 کشور جهان در تهران مشغول رایزنی و بحث بر سر موضوعات مهم جهانی بودند، مقامات ارشد غربی، نسبت به لفاظی درباره حمله به ایران از سوی مقامات رژیم صهیونیستی هشدار دادند و از ايران درخواست امنيت در قبال اقدام رژيم صهيونيستي كردند.

به نوشته پايگاه خبري 'النشره 'لبنان، بر اساس اين پيام كه از طرف دو كشور اروپايي ارسال شده است دولت ايالات متحده از تهران خواسته است در ازاي اين اقدام به پايگاههاي آمريكا در خليج فارس حمله نكند. 

منابع سياسي رژيم صهيونيستي اين خبر را نشانگر وخامت روابط بين آمريكا  و اسرائيل و رسيدن آن به پايين ترين حد دانستند.
 
اين نامه محرمانه آمريكا نشان مي‌دهد كه نه جنگ اسرائیل علیه ایران واقعیت دارد و نه جنگ آمریکا، و همه اين ادعاها عليه ايران يك بلوف رسانه اي تا از اين طريق بتواند برنامه هسته اي ايران متوقف كند.
 


تاريخ : دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:حمله ی اسرائیل به ایران,حمله ی آمریکا به ایران,برنامه ی هسته ای ایران, | 14:47 | نویسنده : دخو |
سامانه ای بسیار پیشرفته تر از اس 300 می سازیم
فرمانده قرارگاه پدافند خاتم الانبیا (ص) :

سامانه ای بسیار پیشرفته تر از اس 300 می سازیم

تهران - فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش گفت : سامانه ای پیشرفته تر از اس 300 كه از قابلیت های بسیار بیشتری در مقایسه با این سامانه برخوردار است، خواهیم ساخت.




تاريخ : دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, | 14:46 | نویسنده : دخو |
خبرگزاری فارس: جنبش عدم تعهد توانایی برخورد با تحریم و فشار زورگویان را دارد
رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس جمهور گینه بیسائو:
جنبش عدم تعهد توانایی برخورد با تحریم و فشار زورگویان را دارد

خبرگزاری فارس: رهبر انقلاب در دیدار رئیس جمهور گینه بیسائو فرمودند: قدرت‌های سلطه گر تلاش دارند تا اینگونه القا کنند که هرگونه ایستادگی در برابر آنها غیرممکن است اما اعضای جنبش عدم تعهد می توانند خلاف این القائات را اثبات کنند.


 

 



تاريخ : شنبه 11 شهريور 1391برچسب:امام خامنه ای,جنبش عدم تعهد, | 15:53 | نویسنده : دخو |
سلطانیه در نشست خبری:
از حق غنی سازی کوتاه نخواهیم آمد و مصالحه نمی‌کنیم

خبرگزاری فارس: سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی تصریح کرد: ایران از حق مسلم خود در استفاده از انرژی هسته ای، چرخه سوخت و غنی سازی کوتاه نخواهد آمد و مصالحه نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علی اصغر سلطانیه سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز (سه شنبه) در حاشیه نشست وزرای خارجه شانزدهمین اجلاس سران عدم تعهد در نشستی خبری گفت: در طول چند سال گذشته مقامات ایران از هیچ تلاشی دریغ نکردند که واقعیت را به مردم جهان نشان دهند و با نهایت شفافیت اقدام کردند.

وی با بیان اینکه به کلیه تعهدات خود در چارچوب معاهده NPT و اساسنامه آژانس متعهدیم و به همکاری با آژانس ادامه می دهیم، گفت: از حق غیر قابل انکار و مسلم خود در راستای استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای، چرخه سوخت و غنی سازی کوتاه نخواهیم آمد و مصالحه نمی کنیم. 

 



تاريخ : سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:انرژی هسته ای,حق استفاده از انرژی هسته ای صلح آمیز,مذاکره بر سر انرژی هسته ای, | 16:15 | نویسنده : دخو |
 

گروه بین‌الملل - مهدی‌ خانعلی‌زاده: جوانانی که دی‌ماه ۱۳۸۷در سرمای سوزناک تهران در برابر دفتر حفاظت منافع مصر تجمع کرده بودند تا به همراهی دردناک دولت این کشور اسلامی با رژیم صهیونیستی برای قتل عام ساکنین نوار غزه، اعتراض کنند، شاید هرگز تصور نمی‌کردند کمتر از ۴ سال بعد، رئیس‌جمهور برگزیده مردم مصر وارد تهران شود و دست دوستی به سمت دولت ایران دراز کند.

اما این رویای شیرین اکنون به واقعیت تبدیل شده و محمد مرسی، رئیس‌جمهور منتخب مصر برای شرکت در اجلاس اعضای جنبش عدم تعهد، با استقابل مقامات ایرانی وارد تهران خواهد شد؛ موضوعی که ماه‌ها تلاش گسترده و فشرده غرب برای منصرف کردن مرسی از سفر به تهران را نیز به همراه داشت اما رئیس جمهور قانونی سرزمین نیل در برابر همه آن‌ها ایستادگی کرد و با دوست نامیدن جمهوری اسلامی ایران، از حضور قطعی خود در پایتخت ایران خبر داد.




ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:مرسی,پایان همراهی مصر با اسرائیل,جنبش غیرمتعهد ها, | 16:4 | نویسنده : دخو |

درود بر آناني كه به سلطه‌هاي ناشي از زر و زور و تزوير " نه" گفتند تا به خواست عادلانه انسان‌هاي مظلوم " آري " بگويند

بسم الله الرحمن الرحيم

ياأيها الناس إنا خلقناكم من ذكر وأنثى وجعلناكم شعوبا وقبائل لتعارفوا إن أكرمكم عند الله أتقاكم ( قرآن كريم)

رياست محترم، حضار گرامي، آقايان و خانم ها

سخن را با ياد نيك پيامبران آغاز مي كنم كه معلم و مربي و راهگشاي ارزش هاي الهي براي بشريت بوده اند. درود بر آنان و بر همه كساني كه زندگاني و تلاش خود را نثار آرمان‌هاي انساني كردند و در كشاكش طوفان ها، پرچم آزادگي را بر افراشته نگاه‌ داشتند، به سلطه‌هاي ناشي از زر و زور و تزوير " نه" گفتند تا به خواست عادلانه انسان‌هاي مظلوم " آري " بگويند و علي رغم فشار و قساوت گردن‌كشان و قلدران تاريخ آرمان‌هاي والا را زنده نگاه داشتند و به ما سپردند.

ادامه ی مطلب را ببینید.....................................................................................................................



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 5 شهريور 1391برچسب:امام خامنه ای,اجلاس غیر متعهد ها,سخنرانی سال 65, | 23:50 | نویسنده : دخو |

بیش از این انتظاری نیست

به گزارش خبرگزاری فارس، تماشاگران استقلال زمانی که علی کریمی قصد زدن ضربه کرنر داشت به سمت او سنگ، گوجه فرنگی و بطری پرتاب کردند و به همین علت داور بازی را متوقف کرد و پس از چند دقیقه به جریان افتاد. در همین صحنه آرمن طهماسبی بازیکن استقلال هم که پشت دروازه خودش را گرم می‌کرد در امان نماند و دچار شکستگی از ناحیه سر شد.

* پیراهن محسن بنگر هنگام زدن ضربه سر در محوطه جریمه استقلال دچار پارگی شد که بلافاصله آن

را عوض کرد.

 

* هواداران استقلال به بنگر فحاشی می‌کردند که قلعه نویی به سمت آنها رفت و آرام‌شان کرد.

*هواداران پرسپولیس هم در پاسخ به استقلالی‌ها هنگام زدن ضربه کرنر توسط جانواریو به سمت وی سنگ پرتاب کردند که بازی چند دقیقه متوقف شد.

دخو:نتیجه ی صرف صد ها میلیارد پول من و تو برای عده ای که فحش دادن تفریحشان شده،همین است.

وای به روزی که استقلال و پیروزی این ملت به دست این به اصطلاح ورزشکاران حرفه ای بیفتد.

 

 



تاريخ : جمعه 3 شهريور 1391برچسب:فوتبال,استقلال و پیروزی,سنگ پرانی, | 23:12 | نویسنده : دخو |