رهبران غربی و رسانه های خبری به کرات گزارشاتی از مخالفان سوریه نقل می کنند ، که معلوم می شود اغراق آمیز و ساختگی است...با این حال، جزئیات جدید از این حادثه، نشان داد که تعداد کشته شدگان بسیار کمتر بوده و به حدود 100نفر می رسد. تقریبا همه کشته شدگان مرد و در سن و سال سربازی بودند که مسلح و در نبرد با نیروهای دولتی درگیر بوده اند
بولتن نیوز: وضعیت سیاسی و کشتار مردم بی گناه توسط معارضین مسلح در سوریه روز به روز به وخامت می گمارد؛ اتحاد تحجر سلفی و توحش غربی به طرز تمام عیاری نمایان گشته و در این میام این مردم سوریه بی گناه هستند که قتل عام می شوند.



ادامه مطلب

 

 ایستادگی ملت ایران مقابل یک جانبه گرایی و زیاده خواهی کشورهای غربی که تمام سعی و تلاش شان عدم دستیابی ایرانیان به حوزه های مختلف علم و صنعت است قابل ستایش و تحسین است؛در این میان همه ایرانیان قابل تحسین نبوده و نیستند؛هستند کسانی که بر طبل دشمن می کوبند و یاس و ناامیدی را در دل ملت طنین انداز می کنند .

 

 

شاید ما از نقش و تاثیری که در ایستادگی مقابل کشورهای استعمارگر ایفا می کنیم آگاه نباشیم اما در آنسوی جبهه، غرب به کمک عده ای از ایرانیان خائن می کوشد تا به عناوین گوناگون از عزم مان نسبت به راهی که در پیش گرفته ایم بکاهد. تحمل فشارهای اقتصادی و تحریم های سریالی غرب بی شک بر اقتصاد ملی مان تاثیر خواهد گذاشت اما فهم و درک چرایی این تحریم ها هست که از یک ملت در اذعان عمومی جهان اسطوره می سازد؛ ملتی که با تکیه بر دستاوردهای خویش در مقابل زیاده خواهی بخشی از کشورهای غربی می ایستد و به درخواست نامشروع و غیرقانونی آنان دست رد می زند.
در روزگاری که کشورهای غربی الخصوص، کشورهای اروپایی با شرایط بد اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند، پانته آ مدیری مجری خبر برنامه اتاق خبر تلویزیون من وتو این چنین برای ایرانیان داخل وطن اشک تمساح می ریزد: «خبرها از افزایش فقر در ایران برام دردناک و نگران کننده شده، تا حدی که خوردن غذا احساس خوب همیشه را نمیدهد؛حالم با این آهنگ شاهین نجفی تکمیل شد،آهنگ ۱۸+ است. لطفا در غیر این صورت گوش نکنید!».
 
تصویری از صفحه ی فیسبوک پانته آ

 



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:پانته آ مدیری,تلویزیون من و تو,اشک تمساح شبکه ی بهایی, | 13:57 | نویسنده : دخو |



تاريخ : شنبه 11 مرداد 1391برچسب:سوریه,ارتش سوریه,ارتش آزاد سوریه,جنگ داخلی در سوریه, | 12:13 | نویسنده : دخو |

 

گروهی از کاربران فیس‌بوک، فاجعه آرورا را در صورت مسلمان بودن قاتل آمریکایی مورد بررسی مجدد قرار دادند.
به گزارش سایت اوباما، در عکس‌نوشته‌ای که به شدت مورد توجه کاربران غربی فیس بوک قرار گرفته و تاکنون از سوی بیش از 7 هزار کاربر بازنشر شده است، آفریننده فاجعه شهر آرورا به تصویر کشیده شده است.

در این تصویر از زبان این قاتل آمریکایی گفته شده: من به 71 نفر شلیک کردم و 12 نفر را به قتل رساندم. اگر من مسلمان بودم، الان مرا "تروریست" خطاب می‌کردند!


جیمز هولمز با موهای قرمز که تنها 24 سال دارد، درحالی‌ که ماسک ضد گاز به صورت و لباس ضدگلوله به تن داشت،‌ در میان سالن سینمایی که در حال پخش فیلم "بازگشت بتمن" بود،‌ گاز اشک آور انداخت و تماشاچیان را به رگبار بست که در این میان 58 نفر زخمی و 12 نفر کشته شدند.

در تصویرنوشته دیگری از این موضوع، هولمز و اوباما رئیس جمهور آمریکا مورد مقایسه قرار گرفته‌اند.


در این مقایسه، عنوان شده که هولمز با سلاح خود 12 نفر را کشته و اکنون مورد نفرت همه قرار گرفته اما اوباما به خاطر سیاست خارجی جنگ طلبانه خود، موجب کشتار هزاران نفر شده اما جایزه صلح نوبل هم دریافت کرده است!


تاريخ : سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:قاتل , آمریکایی , جیمز هولمز , حقوق بشر , اسلام , مسلمان , تروریست , عکس , فیس بوک, | 15:58 | نویسنده : دخو |
قرائت بیانیه توسط 'آرمیتا ' دختر شهید "داریوش رضایی‌نژاد" در نخستین سالگرد شهادت پدرش در مسجد شهدای هسته‌ای سازمان انرژی اتمی


تاريخ : دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:عکس , آرمیتا , شهدا , هسته , شهادت, | 11:39 | نویسنده : دخو |

بخشی از نامه ی دخو به بشار اسد

...بشار تو ننگ عربي،تو که به عوض عربي رقصيدن با جرج بوش و حرمسرا ساختن برخاسته اي تا از شرف و عزتت دفاع کني.تو که به عوض گذران تعطيلاتت کنار مديترانه،به نهضت مقاومت پيوسته اي تا جهان را از زير يوغ استکبار بيرون بکشي.بشار تو ننگ عربي، تو که هنگامي که مردمت تغيير خواستند،به جاي باج هاي کلان به اصلاح امور کشورت پرداخته اي و تلاش مي کني که نظم کشورت را بازگرداني تا به سرکوب وحشيانه و نقض حقوق بشر(؟!) متهم گردي...



تاريخ : یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:ننگ عرب,بشار اسد,نقض حقوق بشر در سوریه, | 11:53 | نویسنده : دخو |